شبکه های اجتماعی

24 آمار پینترست که باید برای بازاریابان در سال 2024 بدانند

Pinterest یک پلتفرم رسانه اجتماعی بصری است که برای بسیاری از صنایع مختلف و انواع برندها عالی است. با این حال، برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا Pinterest برای برند شما مناسب است یا خیر، بهتر است نگاهی به برخی از آمار Pinterest بیندازید.

داشتن درک اولیه از آمار رسانه های اجتماعی به شما ایده ای از نوع افرادی که از پلتفرم رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، با مخاطبان شما و آنچه مردم از برندهای هر پلتفرم انتظار دارند، می دهد.

در طول این مقاله، ما آمارهای Pinterest مانند جمعیت شناسی، رفتار، آمار کسب و کار و موارد دیگر را پوشش می دهیم.

فهرست مطالب

  • آمار Pinterest که هر بازاریاب باید بداند
  • آمار کاربران پینترست
  • آمار استفاده از پینترست
  • آمار مخاطبان پینترست و آمار جمعیتی
  • آمار تبلیغات و بازاریابی پینترست
  • آمار ترافیک و تعامل Pinterest
  • آمار Pinterest برای تجارت

آمار Pinterest که هر بازاریاب باید بداند

1. Pinterest پانزدهمین پلتفرم پرکاربرد رسانه های اجتماعی است

وقتی صحبت از کاربران می شود، Pinterest پانزدهمین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی در سراسر جهان از ژانویه 2024 است. چهار پلتفرم اول، البته فیس بوک، یوتیوب، واتس اپ و اینستاگرام هستند. (واتس اپ و اینستاگرام در رتبه سوم قرار دارند.)

اگرچه ممکن است پینترست به اندازه برخی دیگر از پلتفرم های رسانه های اجتماعی غول پیکر نباشد، این بدان معنا نیست که ارزش آن را ندارد. در واقع، ما یک دلیل قانع کننده برای حضور در پینترست به عنوان آمار بعدی داریم.

2. از هر 3 خریدار پینترست 1 نفر درآمدی بیش از 100 هزار دلار دارد

Pinterest پلتفرمی است که کاملاً برای تجارت اجتماعی آماده است. از آنجایی که یک سوم کاربران این پلتفرم درآمد سالانه بیش از 100000 دلار دارند، پس از جستجوی محصولات در پلتفرم آماده خرید هستند. این امر باعث می شود که برندهای لوکس بخواهند به این پلتفرم هجوم آورند و آن را به پلتفرم شماره یک برای خرید لوکس تبدیل کند.

3. Pinterest در سه ماهه چهارم سال 2023 981 میلیون دلار درآمد داشت

سه ماهه چهارم سال 2023 بهترین عملکرد در تمام دوران پینترست از نظر درآمد بود و تنها در آن سه ماهه 981 میلیون دلار تولید کرد. این پلتفرم همچنین بیش از 3 میلیارد دلار درآمد در کل سال 2023 ایجاد کرد.

همه اینها باید بگوییم که Pinterest یک پلت فرم سودآور است، به این معنی که پایدار است. ایده خوبی است که روی یک استراتژی بازاریابی Pinterest سرمایه گذاری کنید تا بتوانید از این پلتفرم استفاده کنید.

4. پیش بینی های سالانه روند Pinterest دارای 80 درصد موفقیت است

هر سال، Pinterest یک گزارش جدید «پیش‌بینی‌های Pinterest» منتشر می‌کند و روندهای آتی را که بر اساس جستجوها و رفتار کاربران پیش‌بینی می‌کنند، به اشتراک می‌گذارد. از آنجایی که داده های این پلتفرم بسیار قابل اعتماد هستند، این گزارش برای چهار سال متوالی ۸۰ درصد موفقیت داشته است. این باعث می شود Pinterest برای تشخیص اینکه آیا این پلتفرم با علایق مخاطب هدف شما مرتبط است یا خیر، بسیار مفید است.

پیش‌بینی‌های روند 2024 پینترست شامل موارد زیر است:

  • زیبایی شناسی پدربزرگ التقاطی
  • دکور چتر دریایی
  • آشپزخانه های شیک
  • زیبایی شناسی کافه
  • زیبایی و لوازم جانبی بزرگ
  • استفاده از رنگ آبی در زیبایی
  • چیدن کمان
  • بدمینتون
  • عروسی با الهام از دهه 70

فهرست کامل پیش‌بینی‌های سال 2024 را بررسی کنید تا ببینید آیا برند شما می‌تواند از هر روند آینده استفاده کند یا خیر.

آمار کاربران پینترست

5. پینترست 498 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

پینترست ماهانه نیم میلیارد کاربر فعال دارد. این بخش کوچکی از تقریباً 3 میلیارد کاربر فیس بوک است، اما Pinterest سال به سال به طور پیوسته در حال رشد است (ما آماری برای آن نیز داریم).

6. Pinterest شاهد رشد 7.5 درصدی سال به سال است

پینترست هر سال 7.5 درصد رشد سالمی دارد. این سومین پلتفرم سریع‌الرشد در حال حاضر پس از اسنپ چت و لینکدین است. فیس بوک همچنان در حال رشد است، اما با نرخ 1.6 درصد در هر سال، و یوتیوب و اینستاگرام هر دو کاربران خود را از دست می دهند.

7. 84.6 میلیون کاربر در ایالات متحده مستقر هستند

اگر یک تجارت مستقر در ایالات متحده دارید، Pinterest ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. مخاطبان ایالات متحده با فاصله زیاد بیشترین مخاطب Pinterest را دارند و 84.6 میلیون از 498 میلیون کاربر آن در ایالات متحده (17٪) قرار دارند.

چهار کشور محبوب بعدی برای Pinterest به شرح زیر است:

  • برزیل: 28.05 میلیون کاربر
  • مکزیک: 19.45 میلیون کاربر
  • آلمان: 15.88 میلیون کاربر
  • فرانسه: 10.65 میلیون کاربر

آمار استفاده از پینترست

8. 78 درصد از کاربران می گویند Pinterest به آنها احساس مثبت می دهد

اکثریت قریب به اتفاق (نزدیک به 8 از 10) از کاربران Pinterest از استفاده از این پلتفرم احساس مثبتی دریافت می کنند. به علاوه، مطالعه دیگری نشان داد که مرور Pinterest برای دریافت دوز سالم الهام می تواند به جلوگیری از فرسودگی و استرس کمک کند.

مزایای بسیار زیادی از Pinterest وجود دارد، اما این واقعیت که کاربران آن خوشحال و در آرامش هستند باید یک نکته مهم باشد.

9. 85 درصد از کاربران هفتگی از پین پینترست خرید کرده اند

کاربران پینترست در حال خرید از این پلتفرم هستند – 85 درصد از پینرهای هفتگی بر اساس پینی که از یک برند دیده اند خرید کرده اند. ایجاد تابلوهایی که محصولات شما را نشان می دهند می تواند به شما کمک کند تا آنها را در معرض دید کاربران بیشتری قرار دهید و شانس خرید را افزایش دهید.

10. 85 درصد از پینرها از پلتفرم برای شروع یک پروژه جدید استفاده می کنند

85 درصد از کاربران می گویند که هر بار که می خواهند پروژه جدیدی را شروع کنند، پلتفرم را بالا می برند. این ممکن است برای الهام گرفتن از DIY، محصولاتی برای استفاده یا دستورالعمل هایی در مورد نحوه انجام کاری باشد. اما Pinterest جایی است که آنها می روند. هنگام ایجاد و اشتراک گذاری پین ها از این دانش به نفع خود استفاده کنید.

آمار مخاطبان پینترست و آمار جمعیتی

11. 76.2 درصد از کاربران زن هستند

بیش از 3 نفر از هر 4 کاربر زن هستند که 17.2 درصد از کاربران مرد و 6.6 درصد از کاربران با جنسیت دیگر نامشخص یا هویت دارند. اگر زنان بخش بزرگی از جمعیت هدف شما هستند، پینترست بستر مناسبی برای یافتن آنهاست.

12. بزرگترین بخش مخاطب Pinterest زنان 25-34 ساله هستند

بیشترین سهم از مخاطبان پینترست را زنان میلنیال 25 تا 34 ساله تشکیل می دهند که این بخش 28.5 درصد از مخاطبان جهانی آن را تشکیل می دهد. دومین بخش بزرگ زنان 18 تا 24 ساله بودند که بیش از 18 درصد از کاربران را به خود اختصاص دادند.

13. Pinterest 25.1 میلیون کاربر Gen Z دارد

طبق پیش بینی های انجام شده در سال 2020، این پلتفرم باید در سال جاری حدود 25.1 میلیون کاربر Gen Z داشته باشد که حدود 5٪ از کل پایگاه کاربر آن را تشکیل می دهد. این نسبت از 16.4 میلیون در سال 2020 و 23 میلیون در سال 2023 افزایش یافته است که نشان می دهد مصرف کنندگان Gen Z همچنان به پیوستن به این پلت فرم ادامه می دهند.

آمار تبلیغات و بازاریابی پینترست

14. Pinterest ROAS 2 برابر بهتر از سایر پلتفرم ها ارائه می دهد

نشان داده شده است که تبلیغات Pinterest نسبت به سایر پلتفرم‌های دیجیتال، ROAS (بازده هزینه تبلیغات) را برای مارک‌های خرده‌فروشی ۲ برابر بالاتر ارائه می‌کنند. با تبلیغ پین ها در Pinterest، سود بیشتری به دست آورید.

15. کاربران بیش از 1.5 میلیارد پین در هفته ذخیره می کنند

کاربران Pinterest هر هفته بیش از 1.5 میلیارد پین را به بیش از 10 میلیارد صفحه Pinterest پین می کنند. این کاربران در حال برنامه ریزی برای دکوراسیون منزل، دستور العمل ها، الهام از محصول و موارد دیگر هستند.

16. برندها به ازای هر تبدیل، 2.3 برابر هزینه کارآمدتر می بینند

عملکرد تبلیغاتی بهتری نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی داشته باشید. تبلیغات Pinterest نسبت به سایر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ۲.۳ برابر هزینه کارآمدتری برای هر تبدیل ایجاد می‌کنند.

آمار ترافیک و تعامل Pinterest

17. Pinterest به طور میانگین بیش از 1 میلیارد بازدید ماهانه دارد

پینترست در دسامبر 2023 بیش از 1 میلیارد بازدید ماهانه از وب سایت دریافت کرد و آن را به یکی از محبوب ترین وب سایت ها در جهان تبدیل کرد. این بدان معناست که کاربران آن به طور متوسط ​​2 بار یا بیشتر در ماه از سایت بازدید می کنند.

18. 38 درصد از ترافیک وب پینترست از ایالات متحده می آید

ایالات متحده محبوب ترین کشور Pinterest است، بنابراین منطقی است که بیش از یک سوم ترافیک آن از ایالات متحده باشد. چهار کشور بعدی که بیشتر به ترتیب از Pinterest.com بازدید می کنند برزیل، فدراسیون روسیه، هند و کلمبیا هستند.

19. 96 درصد از جستجوها بدون برند هستند

تقریباً تمام جستجوهای پینترست بدون مارک هستند. این بدان معنی است که مردم به جای مارک های خاص، به دنبال چیزهایی مانند “مبل قهوه ای” یا “هنر دیوار گلدار” هستند. این یک فرصت عالی برای کشف نام تجاری شما است. پینرها به یک برند وفادار نیستند و در عوض امیدوارند برندها و محصولات جدیدی را پیدا کنند که بتوانند از آنها خرید کنند.

20. پینترست شاهد افزایش 50 درصدی اقلام قابل خرید در تابلوهای ذخیره شده در سال گذشته بود.

پینترست تلاش آگاهانه‌ای انجام می‌دهد تا پلتفرم خود را حتی برای خرید بیشتر کند. تلاش‌های این پلتفرم بی‌فایده نبوده است، زیرا اکنون شاهد افزایش 50 درصدی سال به سال در پین‌های قابل خرید ذخیره شده در تابلوها است. با توجه به اینکه بیش از نیمی از کاربران پینترست این پلتفرم را مکانی برای خرید می دانند، این اقلام قابل خرید کار را آسان تر می کنند.

آمار Pinterest برای تجارت

21. Pinterest پنجمین پلتفرم محبوب تجارت اجتماعی است

پنج محبوب‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی که خریداران آنلاین بیشترین احتمال خرید را دارند عبارتند از:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • TikTok
  • برنامه های پیام رسانی
  • پینترست

این بدان معناست که برند شما باید از قابلیت‌های فروش اجتماعی در پینترست استفاده کند تا بتوانید تعداد تبدیل‌هایی را که مستقیماً از پلتفرم دریافت می‌کنید افزایش دهید.

22. 80 درصد از کاربران هفتگی محصول یا برند جدیدی را در پینترست کشف کرده اند

پینترست بستر مناسبی برای کشف کسب و کارها است. از هر 5 کاربر 4 نفر یک محصول یا برند جدید در پینترست پیدا کرده اند که احتمالاً منجر به خرید یا دنبال کردن آن می شود. محصولات خود را در پینترست تبلیغ کنید تا شانس دستیابی به یک مخاطب جدید یا مشتری بالقوه را افزایش دهید.

23. خریداران در پینترست دو برابر خریداران در پلتفرم های دیگر خرج می کنند

کاربران پینترست هنگام خرید در پینترست 2 برابر بیشتر از خرید از سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی خرج می کنند. این باعث می‌شود Pinterest یک پلتفرم ایده‌آل برای محصولات با قیمت بالاتر، مانند مبلمان و لباس‌های طراح یا لوازم جانبی باشد.

وقتی پای پینترست به میان می آید از عرضه محصولات خود خجالت نکشید. اطلاعات دموگرافیک نشان می دهد که کاربران پینترست درآمد بیشتری دارند و بیشتر برای خریدهای خود هزینه می کنند.

24. برندهایی که از کاتالوگ پینترست استفاده می کنند، 5 برابر بیشتر از محصولات خود بازدید می کنند

اگر به یک دلیل دیگر نیاز داشتید تا خود را متقاعد کنید که از ابزارهای فروش اجتماعی Pinterest استفاده کنید، بگذارید این باشد. برندهایی که کاتالوگ های پینترست خود را راه اندازی می کنند، پنج برابر بیشتر از برندهایی که این کار را انجام نمی دهند، روی پین های محصول خود تأثیر می گذارند.

از این آمار Pinterest برای اطلاع رسانی استراتژی خود استفاده کنید

اگر این آمار به شما چیزی می گوید، بگذارید زمان آن باشد که استراتژی فروش اجتماعی خود را تنظیم کنید. نحوه فروش در پینترست را بیاموزید تا بتوانید فروش و تبدیل بیشتری را از طریق پلتفرم های رسانه اجتماعی انتخابی خود ایجاد کنید.

پست 24 آمار ضروری Pinterest برای بازاریابان در سال 2024 اولین بار در Sprout Social ظاهر شد.

Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا