شبکه های اجتماعی

چگونه از تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین برای افزایش دسترسی به محتوا استفاده کنیم

لینکدین با بیش از یک میلیارد عضو در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای برندهایی است که به دنبال دستیابی به مخاطبان حرفه ای هستند.

اما با وجود میلیون ها پست که روزانه به فیدهای کاربران سرازیر می شود، چگونه مطمئن می شوید که محتوای شما مورد توجه قرار می گیرد؟ هشتگ ها ممکن است جواب دهند. هشتگ های لینکدین قابل جستجو هستند، که دسترسی به محتوای شما را افزایش می دهد و پست های شما را در مقابل افراد مناسب بیشتری قرار می دهد.

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا هشتگ ها اهمیت دارند، چگونه باعث افزایش دیده شدن برند شما می شوند و چگونه از تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین برای افزودن سوخت به آتش استراتژی بازاریابی لینکدین خود استفاده کنید.

فهرست مطالب

تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین چیست؟

تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین نشان می دهد که هشتگ های خاص چقدر در پلتفرم محبوب هستند و چگونه بر عملکرد محتوا تأثیر می گذارند.

به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل هشتگ، بینشی را در مورد اینکه چه تعداد از مردم پست های شما را به دلیل هشتگ هایی که استفاده می کنید، مشاهده می کنند، نشان می دهد که کدام هشتگ ها بیشترین جذب را دارند و پست های شما به دلیل آن هشتگ ها چقدر درگیر می شوند. درک داده های پشت استراتژی هشتگ خود به شما کمک می کند تا رویکرد و محتوای خود را برای دستیابی به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود تنظیم کنید.

چرا ردیابی تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین مهم است

در لینکدین، 40 درصد از کاربران به صورت هفتگی با یک صفحه ارتباط برقرار می‌کنند، که آن را به انتخابی عالی برای برندهایی تبدیل می‌کند که می‌خواهند بدون تبلیغات پولی مورد توجه قرار گیرند. افزودن هشتگ‌های لینکدین به محتوای ارگانیک شما می‌تواند به آن کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند، اما برای استفاده حداکثری از آنها باید استراتژیک باشید. اینجا جایی است که تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین وارد عمل می شود.

در اینجا مهمترین دلایلی وجود دارد که چرا باید تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین را دنبال کنید.

بهترین هشتگ ها را برای برند خود شناسایی کنید

آیا متوجه شده اید که یک هشتگ خاص تعداد فالوور بالایی دارد و به طور مداوم باعث ایجاد تعامل در پست های شرکت شما می شود؟ اینها نشانه های خوبی هستند که باید به استفاده از آن ادامه دهید. تجزیه و تحلیل این معیارها در طول زمان به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی و عباراتی را که بیشترین طنین را در بین مخاطبان خود دارند مشخص کنید.

درک کنید که کدام هشتگ ها برند شما را تحسین می کنند

ارتباط را بر محبوبیت اولویت دهید تا به افرادی که علاقه بیشتری به آنچه به اشتراک می گذارید دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک بازاریاب رسانه های اجتماعی در یک شرکت نرم افزار بازاریابی B2B برای مشاغل کوچک هستید. شما ممکن است هشتگ خاص‌تر #کسب و کار کوچک با حدود ۸۰۰ هزار دنبال کننده را به جای #بازاریابی عمومی با بیش از ۲۰ میلیون دنبال کننده انتخاب کنید. با وجود تعداد فالوورهای کوچکتر، انتخاب هشتگ مرتبط تر به شما کمک می کند تا از سر و صدا بکاهید و مستقیماً با مشتریان ایده آل خود صحبت کنید.

سرویس طراحی اشتراک Superside اخیراً از این رویکرد برای یک پست لینکدین برای تبلیغ وبینار آتی استفاده کرده است، با استفاده از هشتگ های بسیار خاص مانند #aitutorial و #3dmoviestylecharacter با هشتگ گسترده تر اما همچنان هدفمند #characterdesign، که بیش از 14000 دنبال کننده دارد.

احساسات را برای هشتگ های خاص دنبال کنید

یک استراتژی قوی رسانه‌های اجتماعی همچنین احساس مردم را در مورد محتوایی که منتشر می‌کنید ردیابی می‌کند. نظارت کنید که چه هشتگ‌هایی باعث تعامل مثبت یا منفی بیشتر می‌شوند تا مطمئن شوید که محتوای شما به یادداشت‌های مناسب می‌رسد.

برای مثال، ایجاد یک موضوع Listening در Sprout Social به شما امکان می‌دهد رایج‌ترین کلمات کلیدی و هشتگ‌های موضوع را تجزیه و تحلیل کنید و تفکیک احساسات برای کلمات کلیدی و هشتگ‌های مرتبط را ببینید.

صفحه کلیدواژه ها و هشتگ های مرتبط در گزارش شنیداری Sprout Social

رقبای خود را زیر نظر داشته باشید

گنجاندن تجزیه و تحلیل هشتگ در نظارت رقابتی به شما کمک می کند تا استراتژی رسانه های اجتماعی خود را با رقابتی ماندن و افزایش سهم خود از صدای خود بهینه کنید. به عنوان مثال، اگر پست‌های رقبا با هشتگ‌های خاص به طور مداوم تعامل بالایی داشته باشند، این نشان‌دهنده این است که آن هشتگ‌ها در بین مخاطبان خود تاثیرگذار هستند و ممکن است بخواهید شروع به ترکیب آن یا کلمات کلیدی مشابه در محتوای خود کنید.

راه حل های Sprout's Listening این فرآیند را آسان می کند. آنها شما را قادر می سازند تا معیارهای کلیدی مانند حجم، تعامل، لایک ها و تفکیک برداشت ها را برای هشتگ های رقبای خاص، یا یک نمای کلی از هشتگ های برتر رقبای خود جمع آوری کنید.

نحوه تولید تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین

همه تحلیل های رسانه های اجتماعی یکسان ایجاد نمی شوند. دانستن نحوه تولید این داده ها در به حداکثر رساندن دسترسی و تعامل پست شما تفاوت ایجاد می کند. از استفاده از ابزارهای داخلی لینکدین گرفته تا افزونه‌های مرورگر تا پلتفرم‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی شخص ثالث، در اینجا روش‌های اولیه برای تولید تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین وجود دارد.

از تجزیه و تحلیل هشتگ بومی لینکدین استفاده کنید

لینکدین تعداد فالوورها را برای همه هشتگ ها ارائه می دهد. برای اینکه ببینید یک هشتگ چند فالوور دارد، از فرمول URL استفاده کنید:

https://www.linkedin.com/feed/hashtag/کلمه کلیدی

برای مثال، اگر می‌خواهید تعداد فالوورهای #بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را ببینید، آدرس زیر را در مرورگر وب خود وارد کنید:

https://www.linkedin.com/feed/hashtag/بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

تعداد فالوورها به صورت برجسته در بالای صفحه نمایش داده می شود. این کارآمدترین سیستم نیست، اما این روش محبوبیت هشتگ های خاص را به شما نشان می دهد. از آنجا، فهرست کوتاهی از هشتگ‌های خاص صنعت تهیه کنید و آنها را آزمایش کنید تا ببینید چگونه بر عملکرد تأثیر می‌گذارند.

تعداد فالوورهای هشتگ #بازاریابی رسانه اجتماعی

از پسوند تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین استفاده کنید

Hashtag Analytics یک افزونه رایگان گوگل کروم توسط Engage AI است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که تعداد فالوورهای هشتگ را مستقیماً در لینکدین بررسی کنید، در حین پیمایش در فید خود اطلاعاتی در زمان واقعی دریافت کنید و هنگام نوشتن پست‌های خود پیشنهادات هشتگ دریافت کنید.

همچنین داده های اضافی مانند رشد فالوور هشتگ در طول زمان، حداکثر تعداد لایک ها و نظرات بر اساس 20 پست برتر اخیر و دسترسی کل یک پست پس از گنجاندن هشتگ را ارائه می دهد.

برای شروع کاوش هشتگ، افزونه را به کروم اضافه کنید، وارد لینکدین شوید و به نماد ابزار در مرورگر خود دسترسی پیدا کنید.

برنامه افزودنی Chrome Analytics Hashtag

از ابزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی شخص ثالث استفاده کنید

ایجاد یک برچسب برای هشتگ های مختلف در Sprout Social به شما این امکان را می دهد تا نحوه عملکرد هر یک در تعامل، دسترسی و کلیک روی پست های خود را پیگیری کنید. مثلاً برای یک شرکت نرم‌افزار رویداد مجازی کار می‌کنید و می‌خواهید پست‌ها را با #eventprofs با پست‌های #eventtech مقایسه کنید.

ایجاد یک برچسب برای هر هشتگ به شما امکان می‌دهد تا گزارش‌های عملکرد برچسب را ایجاد کنید که معیارهایی مانند برداشت‌ها، تعاملات، نرخ تعامل (در هر بار نمایش) و پست‌های برتر را ارائه می‌دهد. این داده‌ها به اصلاح استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما و ایجاد تعاملات معنادارتر با مخاطبان هدف شما کمک می‌کند.

صفحه Stats by Tag در Sprout Social

استفاده از قدرت تجزیه و تحلیل لینکدین

برای برندها چالش برانگیز است که در چشم انداز رسانه های اجتماعی «پرداخت برای بازی» برجسته شوند. خوشبختانه، هشتگ ها یک راه آسان برای تقویت محتوای شما و رساندن آن به افراد مناسب هستند. فقط مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل هشتگ خود را زیر نظر دارید تا ببینید کدام هشتگ ها بیشترین نتیجه را برای به حداکثر رساندن تلاش های محتوای LinkedIn شما دارند.

البته هشتگ ها تنها یکی از ویژگی هایی هستند که می توانند بر عملکرد محتوا تأثیر بگذارند. اگر می‌خواهید حتی عمیق‌تر در دنیای داده‌های عملکرد لینکدین غوطه‌ور شوید و درباره بهترین پلت‌فرم‌ها برای ردیابی معیارها بیشتر بدانید، جمع‌بندی ما از برترین ابزارهای تحلیل لینکدین در بازار را بررسی کنید.

Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا