5 برند در Threads که چرخش خود را روی پلتفرم قرار می دهند
هنگامی که Threads، اولین پلتفرم اجتماعی متن متا، در جولای 2023 وارد صحنه شد، بازاریابان اجتماعی در همه جا یک نفس جمعی بیرون دادند. هیچ کس مطمئن نبود که چه چیزی باید انتظار داشته باشد. به زودی، هم تیمهای اجتماعی و هم کاربران به سرعت در مورد «حال و هوای خوب» Threads که یادآور روزهای اولیه رسانههای اجتماعی بود، اظهار نظر کردند – گواهی بر مکالمات ارگانیک و جامعهگرا در این پلتفرم.
همانطور که Threads به ارائه ویژگیهای محصول جدید و گسترش قابلیتهای API ادامه میدهد، این پلتفرم به یک مولد تعامل برای برندها تبدیل شده است و تعداد بیشتری از آنها را برای ایجاد حضور تحت فشار قرار میدهد. طبق نظرسنجی Sprout Pulse Q3 2023، 70٪ از بازاریابان در حال حاضر از Threads استفاده می کنند و 21٪ دیگر پیش بینی می کنند در آینده نزدیک از این پلت فرم استفاده کنند.
برندها چگونه فضا را در این شبکه جدید ایجاد می کنند؟ Threads چگونه به استراتژی اجتماعی کلی آنها کمک می کند؟ ما نگاهی دقیقتر به پنج برند در Threads انداختیم که الهامبخش ما هستند و نکات کلیدی از رویکردهای آنها را به هم پیوند زدیم. برای ترسیم مسیر خود از استراتژی های پیشرو آنها استفاده کنید.
فرصت برای برندها در Threads چیست؟
بر اساس فراخوان درآمد سه ماهه چهارم سال 2023 متا، 130 میلیون کاربر ماهانه در Threads وجود دارد که از 100 میلیون کاربر در سه ماهه سوم افزایش یافته است. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، می گوید که پلتفرم در حال ظهور به سرعت در حال رشد است. این رشد با فهرستی از ویژگی های جدید منتشر شده از زمان راه اندازی این پلت فرم تقویت شده است.
فقط در سه ماهه اول 2024، Threads پست های ذخیره شده، پیش نویس های ذخیره شده، اضافه کردن تصاویر به پست ها، اضافه کردن روندها به صفحه جستجو و فید For You و یک به روز رسانی API جدید را معرفی کرده است که به تیم های اجتماعی امکان می دهد حضور خود را در پلتفرم های مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Sprout مدیریت کنند. اجتماعی. Threads همچنین در حال آزمایش بتا “کشیدن” پستها است تا کاربران بتوانند علاقه (یا بیعلاقگی) خود را به محتوای موجود در فید خود ابراز کنند.
با گسترش پلت فرم – هم از نظر اندازه و هم از نظر عملکرد – می تواند مکانی برای تعامل معنی دار و معتبر بین برندها و طرفداران آنها باشد. دقیقا همان چیزی است که مخاطبان به دنبال آن هستند. تحقیقات Sprout Social Index™ نشان داد که محتوای «معتبر و غیر تبلیغاتی» چیزی است که بیشتر مصرفکنندگان آرزو میکنند که بیشتر از برندها در شبکههای اجتماعی ببینند. 51 درصد دیگر می گویند که به یاد ماندنی ترین برندها به مشتریان خود پاسخ می دهند، در حالی که بیش از یک سوم (37 درصد) آرزو دارند که برندها به جای انتشار محتوای زیاد، مستقیماً با مخاطبان خود درگیر شوند.
پاسخگویی به مشتریان و ایجاد جامعه بر روی Threads می تواند رضایت مصرف کننده را افزایش دهد و همچنین KPI های حیاتی را افزایش دهد. تعامل فرصت بزرگی در این پلتفرم است و تقریباً سه چهارم (74٪) مدیران و مدیران اجرایی به معیارهای تعامل رسانه های اجتماعی (لایک، اشتراک گذاری، نظرات و غیره) توجه می کنند تا ارزش تلاش های اجتماعی تیم خود را تعیین کنند. شاخص
چگونه 5 برند در Threads خانه جدیدی پیدا می کنند
بیایید به فهرست برندهایی که در Threads متمایز هستند، بپردازیم و در مورد اینکه چگونه رویکرد آنها تعامل در پلتفرم را به حداکثر میرساند، بیاندیشیم.
GBH
GBH یک تولید کننده رسانه عمومی مستقر در بوستون است که اخبار محلی، برنامه های تلویزیونی توزیع شده در سطح ملی، برنامه های موسیقی کلاسیک، منابع آموزشی، رویدادها و موارد دیگر را ایجاد می کند. ما از استراتژیست رسانه های اجتماعی GBH، زک والدمن، درخواست کردیم که ما را در مورد استراتژی محتوای Threads خود تکمیل کند.
Threads هنوز 10 ماه از عمرش نگذشته است – هنوز کودکی است که خزیدن را یاد می گیرد. با در نظر گرفتن این موضوع، آزمایش نام بازی بوده و همچنان ادامه دارد. والدمن میگوید: «ما دریافتهایم که پستهای شوخطبع و رنگارنگ با کارایی بالا در X (توئیتر سابق) و اینستاگرام نیز در Threads پخش میشوند، اما اگر بگوییم فرمول موفقیت را پیدا کردهایم دروغ میگوییم.
برخی از بهترین محتوای آنها شامل موارد مورد علاقه طرفداران از برنامه های رادیویی و تلویزیونی عمومی است، مانند این پست با پرنده بزرگ و آقای راجرز.
یا محتوای پشت صحنه، مانند این گشت و گذار اداری با روزنامه نگار نمادین و میزبان NPR Fresh Air، تری گراس.
GBH همچنین از Threads برای تقویت تلاشهای اینفلوئنسر مارکتینگ خود استفاده میکند، مانند این پست که سری جدید رسانههای اجتماعی PBS یک اینفلوئنسر را تبلیغ میکند. این یک استراتژی است که بیشتر و بیشتر از برندها شاهد آن هستیم. بر اساس دادههای Q3 Pulse Survey، تقریباً نیمی (45%) از بازاریابان هنگام اجرای تلاشهای بازاریابی تأثیرگذار خود از Threads استفاده میکنند.
والدمن می گوید پایگاه کاربر رو به رشد Threads و قالب متن محور، آزمایش و تکمیل تلاش ها در کانال های دیگر را آسان می کند. Threads این فرصت را برای واحدهای تولید ملی و محلی GBH فراهم می کند تا با مخاطبان قابل توجهی ارتباط برقرار کنند. با توجه به اینکه پستهای متنمحور همچنان بر چشمانداز Threads تسلط دارند، در مقایسه با پلتفرمهای ویدئو محور، مانع کمتری برای موفقیت وجود دارد.
اما هنوز چالش هایی در مورد ترکیب داده ها وجود دارد. والدمن میافزاید: «تشخیص اینکه چه چیزی کار میکند و چه چیزی کار نمیکند، به دلیل کمبود دادههای موجود در پلتفرم فراتر از فالوورها، پستها و پاسخها، چالش برانگیز است.
والدمن امیدوار است که ادغام جدید Sprout با Threads مدیریت و تجزیه و تحلیل عملکرد را آسانتر کند. اکنون که انتشار و زمانبندی Threads به Sprout اضافه شده است، مدیران رسانههای اجتماعی GBH – که مسئول رشد و جذب مخاطبان برای تولیدات یا واحدهای خاص خود هستند – میتوانند آسانتر و کارآمدتر از پلتفرم برای ایجاد و تعمیق ارتباطات با جوامع ما استفاده کنند. ”
با آن Thready بگیرید: همانطور که نام تجاری شما در Threads حضور پیدا می کند، به طور مداوم تست کنید و یاد بگیرید. برای مراقبت از روند عملکرد و برنامهریزی پستها از قبل، یکپارچهسازی Sprout's Threads را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید.
صلیب سرخ آمریکا
صلیب سرخ آمریکا، سازمان بشردوستانه غیرانتفاعی که کمک های اضطراری، امداد رسانی در بلایای طبیعی و آموزش بلایای طبیعی را در ایالات متحده ارائه می دهد، طرفداران زیادی در Threads ایجاد کرده است. استراتژی برند ریشه در ایجاد جامعه و انسانی کردن برند آنها دارد.
همانطور که ربکا توریانی مارکز، مدیر مشارکت اجتماعی در صلیب سرخ آمریکا، میگوید، «اشکال ندارد که سرگرم شوید، با برندهای دیگر تعامل داشته باشید و انواع مختلف محتوا را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی کار میکند. Threads به طور مداوم بهروزرسانیها و ویژگیهایی را برای بهبود تجربه کاربر ارائه میکند – مانند نظرسنجیها و مکالمات پرطرفدار.
او همچنین اشاره میکند که لحن کانال متفاوت است: «مارکها در Threads بازیگوشتر از آنچه معمولاً در پلتفرمهای دیگر میبینید هستند، و مایلند فراتر از پاسخهای معمول مراقبت از مشتری، با مخاطبان خود درگیر شوند.» مانند زمانی که برند به پستی درباره آوردن کتاب در جعبه کمک های اولیه شما پاسخ داد:
برای صلیب سرخ آمریکا، Threads برای ایجاد مخاطب، آزمایش محتوا، تنوع کانال و دیده شدن برند ضروری است. همانطور که توریانی مارکز میگوید، «Threads به ما امکان میدهد از مخاطب جدیدی استفاده کنیم که معمولاً در سایر پلتفرمها ممکن است به آنها دسترسی نداشته باشیم. و بهعنوان پذیرندههای اولیه، میتوانیم ایدههای جدیدی را آزمایش کنیم که به تکامل استراتژی محتوای ما با انتشار ویژگیها و عملکردهای جدید کمک میکند. ما به طور همزمان در حال کشف محتوایی هستیم که با مخاطبان ما طنین انداز می شود و از برندهای دیگر و موفقیت های آنها یاد می گیریم.
با آن Thready بگیرید: از صلیب سرخ آمریکا سرنخ بگیرید و به بهروزرسانیها/روندهای پلتفرم جدید و جمعیتشناسی مخاطبان توجه داشته باشید. Threads به طور مداوم در حال تغییر است و فرصت های جدیدی برای رشد مخاطب و تعامل با بازارهای دست نخورده ایجاد می کند.
CNN
CNN، شرکت خبری چندملیتی، از Threads استفاده میکند تا دنبالکنندگان را از اخبار فوری و رویدادهای جاری مطلع کند. آنها در پستهای خود، سرفصلهای داستان و نکات کلیدی را به اشتراک میگذارند و پیوندهایی درج میکنند تا کاربران بتوانند مقالات کاملی را در وبسایت خود بخوانند.
Threads فرصتی را برای برند فراهم می کند تا اولین کسی باشد که یک داستان را به اشتراک می گذارد. در مقایسه با کانالهای دیگری که در آنها ویدیوهای کوتاه و بلند حکمفرما هستند، بهروزرسانیهای متمرکز بر متن و تصویر در Threads رایج هستند. این بدان معناست که CNN میتواند پستهای مکرر و کمتری را منتشر کند که جلوتر از چرخه اخبار 24 ساعته است.
با آن Thready بگیرید: با غیرمتمرکز شدن شبکه اجتماعی و ظهور پلتفرم های جدید، فشار بر تیم های اجتماعی برای تولید محتوا افزایش می یابد. در Threads، مارکها میتوانند به طور منظم پست بگذارند – که رهبری فکری، مخاطبان و جامعه آنها را ایجاد میکند – بدون اینکه خسته شوند.
تمساح
Ooni یک شرکت فر پیتزا در فضای باز است که در ادینبورگ، اسکاتلند واقع شده است. این برند در فرهای با دمای بالا برای مشتریان خانگی تخصص دارد. در Threads، Ooni تصاویر و ویدیوهایی از دستور العمل های غیرمنتظره ای را به اشتراک می گذارد که مصرف کنندگان می توانند با فرهای خود درست کنند. مانند این تخم مرغ و بیکن کوسادیلا.
فالوورها در مورد عشق به اشتراک گذاری محتوا برای برند، محصولات و دستور العمل هایی که به اشتراک می گذارند نظر می دهند.
Ooni محتوای inspo غذایی خود را با پستهای متنی تکمیل میکند که تعاملات را افزایش میدهد، مانند این که از کاربران میخواهد بهترین پیتزاساز خانواده خود را به اشتراک بگذارند.
با آن Thready بگیرید: مانند Ooni، ترکیب محتوای شما در Threads به یک قالب محدود نمی شود. در حالی که بسیاری از فرصتهای تعامل کم بالا وجود دارد که میتوانید از آنها سرمایهگذاری کنید، فرصتی برای اشتراکگذاری محتوای ویدیویی از کانالهای دیگر نیز وجود دارد. سعی کنید قالب ها و موضوعات مختلفی را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود.
Reddit، شبکه اجتماعی که به خاطر انجمنهای اجتماعیاش معروف است، در Threads مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه ممکن است غیرمنتظره به نظر برسد که یک پلتفرم اجتماعی بر دیگری بدرخشد، اما این دقیقاً همان چیزی است که Reddit به آن دست یافته است.
Reddit میداند که هر کاربر رسانههای اجتماعی دارای اکوسیستم محتوایی است که در سراسر شبکهها مصرف میکند. محتوای آنها به طور استراتژیک به مخاطبان بالقوه می رسد و مردم را به Reddit می کشاند. بیشتر پستهای Reddit Threads میمهایی هستند که توسط کاربران در پلتفرم خود ایجاد میشوند.
آنها حتی فروم های Reddit را در مورد Threads در شبکه مورد توجه قرار می دهند (متا، درست است؟).
Reddit نیز بهروزرسانیهای محصول را در مورد پلتفرم خود به اشتراک میگذارد. این تجربهای را که ارائه میکند به کاربران یادآوری میکند و نشان میدهد که استراتژی Threads Reddit ریشه در حفظ ذهن مخاطبانشان دارد.
با آن Thready بگیرید: حتی اگر پیوستن برند شما به Threads غیرمنتظره به نظر می رسد، همچنان می توانید مخاطبان خود را در آنجا پرورش دهید. به خصوص اگر علایق و گفتگوهای پرطرفدار آنها با برند یا محصولات شما همسو باشد.
به دنبال کردن موضوعاتی که منجر به جذب مخاطب می شود ادامه دهید
تعامل با مخاطب نقشی اساسی در ایجاد یک جامعه آنلاین و سنجش موفقیت برند شما ایفا می کند. Threads یک آهنربای درگیری است. مانند یک شبکه رسانه اجتماعی از اوایل دهه 2000، تمرکز Threads بر ایجاد ارتباطات به جای ویروسی شدن است.
برای ایجاد یک حضور Threads که کار می کند، به یاد داشته باشید:
- به آزمایش متمایل شوید – از قالب ها و موضوعات محتوایی گرفته تا استراتژی کلی خود. مراقب بهروزرسانیهای پلتفرم آینده باشید تا به شما کمک کند.
- با درگیر شدن با مخاطبان و سایر برندها به روش های بازیگوش، برند خود را انسانی کنید. لحن شما در Threads نباید به اندازه کانال های دیگر جدی باشد.
- از ماهیت کم بالا بودن پست های متنی Threads به نفع خود استفاده کنید. برای متمایز شدن همیشه به تصاویری پر زرق و برق یا کیفیت تولید بالا نیاز نیست.
آیا می خواهید در مورد بهینه سازی حضور Threads برند خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ بخوانید چگونه ادغام Sprout's Threads به شما کمک می کند تا اتصالات معتبر را در مقیاس ایجاد کنید.