کسب درآمد اینترنتی با فروش محصولات فیزیکی

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
یکی دیگر از مدل های کسب درآمد اینترنتی فروش محصولات فیزیکی است.
در این مدل شما می توانید محصولات خود و دیگران را به صورت اینترنتی و آنلاین بفروشید خیلی از دوستان به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا هستند اما آیا برای شروع لازم است حتماً اینقدر هزینه کنید؟ همان طور که گفتیم شما می توانید بدون هیچ سرمایه و هزینه اضافی یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات راه اندازی کنید.
در این مدل کسب درآمد از اینترنت اصلاً نیازی نیست که انبار برای محصولات داشته باشید. خیلی راحت می توانید محصولات دیگران را در سایتتان بفروشید و زمانی که سفارشی را گرفتید، از آنها محصول را دریافت کنید و به دست مشتری برسانید. دقیقا مثل وب سایت دیجی کالا و آمازون که از این مدل کسب درآمد اینترنتی استفاده میکنند.
بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و حتی جهان با استفاده از این مدل کسب درآمد اینترنتی توانستم به درآمدهای بسیار زیادی در ماه برسند. در ایران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و در جهان فروشگاه اینترنتی آمازون که با فروش محصولات دیگران کسب درآمد می کنند.
در این مدل کسب درآمد اینترنتی شما به ازای هر فروش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. در این مدل کسب و کار اینترنتی شما یک وب سایت فروشگاهی خودتان راه اندازی می کنید و محصولات دیگران را در آن می فروشید. و به ازای هر فروش که داشته باشید مبلغ را دریافت خواهید کرد.
البته در این مدل کسب درآمد آنلاین اصلاً قرار نیست محصولات دیگران را بفروشید. شما می توانید محصولات خودتان را هم از طریق اینترنت بفروشید. به عنوان مثال ممکن است شما یک لباس فروشی داشته باشید.
می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی محصولات فیزیکی تان را در اینترنت بفروشید. یا اگر در کار فروش لوازم جانبی موبایل هستید می توانید یک فروشگاه اینترنتی فروش لوازم جانبی موبایل راه اندازی کنید و محصولات آن را به صورت آنلاین و اینترنتی بفروشید. هر محصول فیزیکی که داشته باشید در اینترنت قابل فروش است و مطمئن باشید مخاطبان زیادی هستند که به محصولات شما نیاز دارند و حاضر هستند بابت محصولاتتان به شما پول بدهند.
 
بالا