چگونه کاربری را در اینستاگرام محدود کنیم؟

  • شروع کننده موضوع roya
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

roya

New member
اگر شما هم جزو آن کاربرانی هستید که از ارسال کامنت های توهین آمیز و آزاردهنده زیر پست خود خسته شده اید ولی با این حال نمی خواهید آن ها را آنفالو یا بلاک کنید می توانید از رستریکت اینستاگرام استفاده کنید.
چگونه کاربری را در اینستاگرام محدود کنیم؟

قابلیت restrict account اینستاگرام چیست ؟

رستریکت اینستاگرام قابلیتی است که اینستاگرام برای مقابله با توهین کاربران اینستاگرام ارائه کرده است. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانید فعالیت اکانت های اینستاگرام را بدون بلاک یا آنفالو کردن، محدود کنید. قابلیت Instagram Restrict در زمان رونمایی سر و صدای زیادی به پا کرد و در حال حاضر یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ویژگی ها بین مخاطبان اینستاگرام است.

حال سؤالی که در ذهن تان ایجاد می شود این است، که وقتی شخصی را در اینستاگرام محدود می کنید به چه معناست؟

محدودیت اینستاگرام برای مقابله با محتوای توهین آمیز و قلدری کاربران در اینستاگرام ایجاد شده است. وقتی یک کاربری را در اینستاگرام محدود می کنید کامنت های او از دید سایر کاربران پنهان می شود و فقط خود شخص می تواند پیامش را ببیند!

مزیت های قابلیت رستریکت اینستاگرام

قابلیت رستریکت اینستاگرام نیز مانند دیگر قابلیت های این پلتفرم بسیار شگفت انگیز و خارق العاده است، به کمک این قابلیت شما می توانید با خیال راحت و بدون مزاحمت های افراد دردسر ساز در اینستاگرام فعالیت کنید.

هنگامی که Restrict را برای یک حساب کاربری فعال می کنید، هیچ نوتیفیکیشنی از تعاملات او برای شما ارسال نمی شود؛ تصور کنید صبح اول وقت یک اعلان حاوی جملات بی مزه بر روی گوشی خود دریافت کنید؛ گاهی اوقات این اقدام ممکن است برای کل روز تمرکز شما را بهم بزند؛ اما با ریستریکت کردن اکانت شخصی که سابقه این نوع کامنت گذاری ها را دارد می توانید بدون هیچگونه بی احترامی برای همیشه از شر او خلاص شوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آشنایی با رستریکت اینستاگرام مراجعه کنید.
 
بالا