مباحث اولیه برای یادگیری سئو

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
سئو و بهینه سازی سایت یکی از مشاغل پولساز کسب درآمد اینترنتی است اگر بتوانید اصول سئو و بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید می توانید از روش های مختلفی از طریق سئو درامد زایی کنید.
برای کسب درآمد از بهینه سازی سایت شما باید مراحل سئو را به صورت کامل یاد بگیرید تا بتوانید یک سایت را بهینه سازی کنید. البته در ادامه به صورت کامل به شما خواهیم گفت که برای اینکه بتوانید از این روش کسب درآمد از اینترنت استفاده کنید چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید و چه مباحثی را باید کامل یاد بگیرید.

1- یادگیری انتخاب بهترین کلمات کلیدی

اولین مرحله برای یادگیری سئو انتخاب کلمات کلیدی است. شما باید در اولین مرحله یاد بگیرید که اصلاً منظور از کلمات کلیدی چه کلماتی است و چطور می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای بهینه سازی کردن یک سایت پیدا کنیم؟!
به زبان خیلی ساده منظور از کلمات کلیدی همان کلمات یا عباراتی هستند که افراد در موتور جستجوگر گوگل (google) جستجو می کنند. شما به عنوان یک متخصص سئو برای اینکه کسب درآمد کنید باید یاد بگیرید که چطور کلمات کلیدی را انتخاب کنید.
شاید در ابتدا درک کلمات کلیدی برایتان کمی سخت باشد، یا اصلا ندانید که چطور میتوانید بهترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید. همین مقاله‌ای که در حال مطالعه آن هستید برای کلمات کلیدی مثل ” کسب درآمد اینترنتی “، ” کسب درآمد از اینترنت ” ، ” درآمد اینترنتی ” و… بهینه سازی شده است.
اگر اصولی سایتمان را بهینه سازی کرده باشیم و تمام فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت را رعایت کنیم، کسی که چنین عبارات کلیدی را جستجو می کند سایت ما در نتایج اول گوگل نشان داده می شود. به این عبارات کلمات کلیدی میگویند.
تا اینجا باید فهمیده باشید که منظور از کلمات کلیدی چیست؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که از چه روش هایی می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت خودتان و مشتریانتان پیدا کنید.
برای انتخاب کلمات کلیدی راه و روش های زیادی وجود دارد. برای انتخاب کلمات کلیدی میتوانید از ابزارهایی مثل kwfinder, keyword planner, keywordtool.io و… استفاده کنید. کار با این ابزار بسیار راحت است کافی است که وارد این سایت شوید و کلمات کلیدی اصلی تان را جستجو کنید. سید
پس به این نکته توجه کنید برای اینکه بتوانید از طریق سئو و بهینه سازی سایت کسب درآمد کنید حتماً باید در اولین مرحله نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی را یاد بگیرید تا بتوانید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید.
بعد از اینکه نحوه انتخاب کلمات کلیدی را یاد گرفتید حالا باید مرحله دوم از سئو که همان سئو داخلی است را کامل یاد بگیریم.


2- یادگیری سئو داخلی یا on page seo
بعد از اینکه کامل یاد گرفتید چطور کلمات کلیدی انتخاب کنید باید اصول سئو داخلی را کامل یاد بگیرید. منظور از سئو داخلی یعنی کارهایی که باید داخل سایت تان انجام می دهید تا سایتتان برای گوگل بهینه سازی شود را سئو داخلی یا on page seo میگویند.
برای اینکه سایت تان در نتایج اول گوگل دیده شود باید داخل سایت تان یک سری کارها را انجام دهید. تمام کارهای سئو داخلی یکسان هستند یعنی شما با رعایت کردن تمام فاکتورهای سئو داخلی میتوانید هر وب سایتی را بهینه سازی کنید.
مهمترین فاکتور در بهینه سازی داخلی سایت تولید محتوای سئو شده است. باید به صورت کامل یاد بگیرید که برای هر کلمه کلیدی یک محتوای حرفه ای و سئو شده تولید کنید. باید یاد بگیرید که تمام فاکتورهای سئو محتوا را داخل محتوایی که تولید می کنید رعایت کنید.
به عنوان مثال همین مقاله کسب درآمد اینترنتی که در حال خواندن آن هستید، مقاله ای است که تمام فاکتورهای سئو داخلی در آن رعایت شده است. پس اگر بخواهید به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شوید و بتوانید از طریق سئو سایت کسب درآمد اینترنتی داشته باشید حتماً باید بحث سئو داخلی را کامل یاد بگیرید.



3- یادگیری سئو خارجی یا off page seo
بعد از این که بحث سئو داخلی را به صورت کامل یاد گرفتید. نوبت به سومین مرحله در بهینه سازی سایت می شود. به زبان خیلی ساده منظور از سئو خارجی یعنی اینکه به مجموعه کارهایی که باید خارج از سایت تان انجام دهید تا سایتتان بهینه سازی شود و در نتایج اول گوگل دیده شود را سئو خارجی یا off page seo گفته می شود.
در بهینه سازی داخلی سایت شما یک سری کارها داخل سایت تان انجام می دادید. اما در سئو خارجی شما باید یک سری کارها خارج از سایت خودتان انجام دهید مثل ساخت بک لینک،استفاده از شبکه های اجتماعی و…
وقتی به یک متخصص سئو تبدیل می شوید، برای اینکه کاری کنید در کلمات کلیدی که مشخص کردید رتبه بگیرید باید اعتبار سایتتان را بالا ببرید. بهترین راه برای بالا بردن اعتبار سایت ساخت بک لینک است.
شاید کلمه بک لینک برایتان آشنا نباشد. بک لینک یا backlink به زبان ساده یعنی اینکه یک سایت در صفحاتش به سایت شما لینک میدهد برای شما بک لینک محسوب می شود. به عنوان یک سئو کار شما باید با تمام روش های ساخت بک لینک آشنا شوید. باید یاد بگیرید که چطور برای سایت خودتان و مشتریان تان بک لینک های با کیفیتی بسازید.
به عنوان یک متخصص سئو اگر بخواهید از طریق سئو سایت کسب درآمد آنلاین داشته باشید باید این سه مرحله را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. البته برای کسب درآمد از سئو به این نکته توجه داشته باشید که می خواهید از چه روشی کسب درآمد کنید. مثلاً شما می توانید از طریق ساخت محصولات آموزشی در زمینه استفاده درآمدزایی کنید. می توانید از طریق خدمات سئو و بهینه سازی سایت کسب درآمد کنید. می توانید از طریق مشاوره دادن و برگزاری کلاس های آنلاین به عنوان یک سئو کار حرفه‌ای از طریق اینترنت درآمدزایی داشته باشید.
فقط به این نکته توجه کنید که در آینده سئو سایت یکی از مدل های پولساز و پردرآمد کسب درآمد از اینترنت است. مطمئن باشید اگر بتوانید به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید میتوانید به درآمدهای زیادی در ماه برسید. منابع زیادی برای یادگیری سئو وجود دارد. می توانید در دوره های آموزشی شرکت کنید یا اینکه اگر زبان انگلیسی تان خوب است از منابع معتبر آموزش سئو خارجی استفاده کنید.
 
بالا