راه هایی برای خرید کانال تلگرامی معتبر

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
راه و چاه خرید کانال تلگرام و حفظ امنیت در خرید و فروش

کاربران تلگرام در ایران (با وجود فیلترینگ) بیش از ۴۵ میلیون نفر هستند و بیش از ۱۰۰ هزار کانال تلگرام در ایران فعالیت می‌کنند! این استقبال پرشور مردم از تلگرام بی‌دلیل نیست.
کاربردی بودن تلگرام، امکان ایجاد کانال و گروه با اعضای پرشمار، نشان دادن تعداد بازدیدهای هر پست در کانال، امکان ارسال پیام به تعداد زیاد نفرات، کارکرد راحت برای همه گروه‌های سنی، امنیت بالای تلگرام و امکان استفاده از یوزر نیم یا نام کاربری به جای شماره تلفن و خیلی ویژگی‌های دیگر، تلگرام را از یک اپ پیام رسان صرف تبدیل کرده است به یک بستر و ابزار مناسب برای رد و بدل اخبار، فضای آموزش و مطالعه و از همه مهم‌تر؛ فضای کسب و کار.
بله! فضای کسب و کار و خرید و فروش، یکی از کاربردهای مهم تلگرام است. به طوری که بیشتر کسب و کارها، وب سایت‌ های خرید و فروش، تولید کنندگان و برندها، پیج‌های اینستاگرامی و… دارای کانال تلگرام هستند. کانال تلگرام مانند یک ویترین است و می‌توان آن را به یک وب سایت در اشل کوچک تشبیه کرد به شرطی که پرداخت امن هم به آن اضافه شود.


چطور به خرید کانل تلگرامی اعتماد کنم؟
قرار نیست دل به دریا بزنید و چشم بسته از یک کانال تلگرامی خرید کنید.
راهکارهایی هست برای اینکه بتوانید متوجه شوید یک کانال تلگرام قابل اعتماد است یا نه. این موارد را چک کنید و با خیال راحت به سراغ خرید آن کانال تلگرام بروید.

. تعداد اعضای کانال
خرید از تلگرام با مشاهده تعداد اعضای کانال، ویوی هر پست و هویت ادمین ، آیا تعداد زیاد اعضای یک کانال نشان دهنده قابل اعتماد بودن است؟
مسلما نه. چون می‌توان با صرف هزینه‌ای کمتر از ۵۰ هزار تومان هزاران عضو برای کانال خود خرید! پس صرفا تعداد زیاد اعضا، خرید آن کانال تلگرامی را توجیه نمی‌کند، ولی کانال‌های معتبر و خوب فعال در تلگرام به صورت واقعی دارای اعضای زیاد هستند. این دو چه تفاوتی با هم دارند و چطور تشخیص دهیم اعضا واقعی یا فیک هستند؟
شما می‌توانید با بررسی تعداد بازدید یا ویوی هر پست منتشر شده در کانال که در زیر هر پست نمایش داده می‌شود، متوجه شوید که آیا اعضای این کانال، فعال هستند و پست‌ها را نگاه می‌کنند یا نه، چون اعضای فیک، پست‌ها را نگاه نمی‌کنند و در بازدیدها ثبت نمی‌شوند. معمولا تعداد بازدیدهای پست‌ها از تعداد اعضا کمتر است ولی این کمتر بودن، حد معقولی دارد. اگر تعداد اعضا ۱۰ هزار نفر است و بازدید پست‌ها ۱۰۰ نفر، باید به معتبر بودن این کانال شک کنید.

. دسترسی به ادمین
کانال‌های معتبر و فعال در تلگرام، مشخصات ادمین را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شما باید بتوانید به ادمین و هویت فروشنده دسترسی داشته باشید. معمولا یک آیدی و شماره تلفن در قسمت توضیحات کانال قرار داده می‌شود. شما با پیغام دادن به ادمین یا تماس گرفتن با او می‌توانید تا حدودی اطلاعات کسب کنید. نحوه پاسخگویی، مسئولیت‌پذیر بودن، ارائه اطلاعات بیشتر درباره محصول و گرفتن عکس‌های بیشتر از کالا می‌تواند باعث جلب بیشتر اعتماد شود.

. داشتن حساب کاربری در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام هم می‌تواند به اعتبار یک کانال تلگرام بیفزاید و شما با خواندن کامنت‌ها چیزهای بیشتری دستگیرتان شود.

. دقت به عکس‌ها
عکس‌ها بسیار مهم هستند و کسانی که به کیفیت عکس‌ها دقت می‌کنند معمولا گرفتار کلاهبرداری نمی‌شوند حالا چگونه بفهمیم عکس یک کالا واقعی است یا نه؟
دقت کنید که عکس از خود کالا گرفته شده باشد، واتر مارک برند یا فروشنده‌ای دیگر روی آن نباشد. عکس واضح و با کیفیت از کل کالا گرفته شده باشد نه فقط بخشی از آن از ادمین کانال بخواهید عکس‌های بیشتری از کالا را برای شما بفرستد و مطمئن شوید که عکس از جای دیگر کپی نشده باشد یا به اصطلاح، ژورنالی نباشد.
عکس‌های بی‌کیفیت و پیکسل شده قابل اعتماد نیستند اگر از کالا و فضای فروشگاه ویدئو تهیه شود و فروشنده روی آن توضیحاتی ارائه کند بسیار مفید و موثر خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کانال های معتبر می توانید به سایت تخصصی دیجی ممبر سر بزنید.
 
بالا