دو روش مناسب و ساده جهت کسب درآمد اینترنتی

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
ایده ها و روش های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد سعی کردیم در این مقاله مهم ترین و پولساز ترین ایده های کسب و کار اینترنتی را به شما آمئوزش بدهیم تا بتوانید کسب و کار اینترنتی خودتان را همین حالا راه اندازی کنید با توجه به اینکه بسیاری از دوستان به دنبال ایده مناسب برای کسب درآمد از طریق اینترنت میگردند در این قسمت پولسازترین و پردرآمدترین ایده ها را برای شما قرار دادیم.
اگر برای کسب درآمد ایده ایی ندارید پیشنهاد میکنم یکی از این ایده ها را انتخاب کنید و از طریق اینترنت کسب درآمد کنید البته قبل از اینکه شما را با این ایده های کسب درآمد اینترنتی آشنا کنم از شما میخواهم که قبل از اینکه یکی از این ایده ها را انتخاب کنید و از اینترنت کسب درآمد کنید کامل بررسی کنید و ببینید که در چه زمینه ایی مهارت و تخصص دارید؟
بهترین ایده برای کسب درآمد از اینترنت این است که شما بتوانید از طریق مهارت و تخصص تان کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید و شروع به کسب درآمد کنید. البته برای انتخاب ایده ممکن است شما یک سری محصولات فیزیکی داشته باشید و بخواهید در اینترنت بفروشید و کسب درآمد کنید مثلا ممکن است شما یک لباس فروشی فیزیکی داشته باشید، برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود میتوانید یک فروشگاه اینترنتی فروش لباس راه اندازی کنید و محصولات فیزیکی تان را به صورت اینترنتی در سراسر ایران بفروشید.
البته ممکن است هیچ محصول و خدماتی نداشته باشید. اصلا جای نگرانی نیست شما هنوز هم میتوانید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید! اگر محصولی برای فروش ندارید میتوانید از طریق فروش تخصص و مهارتتان کسب درآمد کنید. شاید بپرسید چطور ممکن است از طریق مهارت و تخصص مان کسب درآمد کنیم؟ یا ممکن است بپرسید که اگر هیچ تخصص و مهارتی نداشته باشیم چکار کنیم؟ در ادامه جواب سوالتان را به صورت کامل دادیم.

1- مبحث فروش اطلاعات در اینترنت یکی از پولسازترین ایده ها برای کسب درآمد از اینترنت است.
باید کامل بررسی کنید و ببینید که در چه زمینه ای مهارت و تخصص دارید. در هر زمینه ای که مهارت و تخصص داشته باشید میتوانید از طریق فروش آن ها از اینترنت به درآمد بالایی برسید.
به عنوان مثال ممکن است شما در زمینه زبان خارجی یک مهارت و تخصصی داشته باشید شما می توانید با ساخت محصولات دانلودی مثل کتاب های الکترونیکی ، ویدیوهای آموزشی و فایل های صوتی تخصص تان را به دیگران بفروشید و از این راه کسب درآمد کنید. در هر زمینه ای که تخصص و مهارت دارید میتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید. کسب و کارهای زیادی هستند که از طریق این مدل کسب درآمد اینترنتی توانسته اند به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی در روز برسند.


2- ممکن است شما فکر کنید که هیچ مهارت و تخصصی ندارید! دقیقا مثل خود من! قبل از اینکه وارد مبحث دیجیتال مارکتینگ بشوم فکر میکردم هیچ مهارت و تخصصی ندارم.
تصمیم گرفتم ببینم به چه چیزی علاقه دارم، حوزه های زیادی را بررسی کردم. نیاز افراد را بررسی کردم و بعد از چندین هفته متوجه شدم که من به حوزه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم در همین حوزه کسب و کار اینترنتی خودم راه اندازی کردم و با رفع نیاز دیگران شروع به کسب درآمد کردم.
اگر شما هم مثل من هستید و فکر می کنید هیچ تخصص و مهارتی ندارید می توانید در یک حوزه فعالیتتان را شروع کنید.
البته به این نکته توجه کنید که برای ساخت دوره های آموزشی باید در حوزه ای که انتخاب می کنید مهارت و تخصص تان را افزایش بدهید برای افزایش تخصص و مهارتتان میتوانید از منابعی مثل کتاب ها و اینترنت که یک منبع نامحدود برای یادگیری است استفاده کنید.
به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید در زمینه موفقیت و رشد فردی کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید و شروه به کسب درآمد کنید، میتوانید بهترین و پرفروشترین کتاب های موفقیت فردی را تهیه کنید و یا اینکه میتوانید از ویدیوهای یوتیوب و آپارات استفاده کنید. به هر حال در هر زمینه ای که میخواهید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید اگر مهارت و تخصصی ندارید باید تخصص و مهارت تان را افزایش بدهید.
البته قبل از انتخاب یک ایده مناسب به این نکته توجه کنید که که حتماً دیده اید را انتخاب کنید که با استفاده از آن بتوانید با تولید محصولات دانلودی تان نیاز دیگران را برطرف کنید یا اینکه بتوانید ارزشی به ارزش های آن ها اضافه کنید. اگر برای انتخاب ایده این دو فاکتور را رعایت کنید و بهترین ایده را انتخاب کنید مطمئن باشید می توانید از طریق اینترنت ت به درآمدهای بسیار زیادی برسید.
 
بالا