خرید و فروش کانال های تلگرامی

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
بسیاری از عزیزان در شروع کسب و کار در تلگرام با احداث یک کانال یا گروه کم جمعیت بیشتر وقت و هزینه خود را هدر می دهند چراکه انباشت ممبر در کانال یا گروه بسیار هزینه بر و زمان بر و زحمات بیش از آن چیزی است که فکر می کنید.
راه میانبر این است که شما میتوانید یک کانال یا گروه آماده با موضوع مورد نظر خود با تعداد عضو که نیاز دارید خریداری کنید.
شما به محض خرید کانال یا گروه تلگرام مورد معامله در کانال ادمین خواهید شد و به عنوان مالک اصلی شناخته می شوید و ادمین سابق متعهد به خروج از کانال خواهد شد یا خودتان ادمین را از کانال اخراج می کنید.
شاید شما یکی از افرادی باشید که قصد فروش کانال یا گروه تلگرام خود را داشته باشید که تا به حال موفق به یافتن مکانی مطمئن برای فروش آن نشده اید.
به شما پیشنهاد میکنم در معتبرترین سایت تلگرامی و اولین سیستم اتوماتیک در زمینه خرید و فروش کانال و گروه تلگرام یعنی دیجی ممبر وارد شوید و در کمترین زمان ممکن به خرید و فروش کانال و گروه مشغول شوید ، همچنین در این بین بازاری باز شده که افراد با قیمتی توافقی فی ما بین، یک کانال یا گروه را خریداری می کنند و به شخص دیگری میفروشند که این کار نیز به هر حال جزو یکی از راه های کسب و کار در تلگرام می باشد.
 
بالا