حل مشکل کارنکردن واتساپ وب، واتساپ وب چیست؟

  • شروع کننده موضوع roya
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

roya

New member
اگه میخوای از امکانات خفن واتساپ استفاده کنی اول باید باید موبایلت رو با واتساپ سین کنی یعنی با موبایلت QR که واتساپ وب نمایش میده رو اسکن کنی
واتساپ وب قابلیتی است که این پیام رسان در سال 2016 به کاربران خود عرضه کرده است. در این قابلیت کاربران می‎ توانند بدون نصب اپلیکیشن ویندوز و صرفا با استفاده از مرورگر وارد حساب خود در واتساپ شده و از امکانات آن استفاده کنند. این قابلیت که در واقع وب اپلیکیشن نامیده میشود، در بازه های زمانی کوتاه مدت آپدیت و بروزرسانی میشود و قابلیت های بیشتری به آن اضافه میگردد.
حل مشکل کارنکردن واتساپ وب، واتساپ وب چیست؟
خود وبسایت واتساپ اعلام کرده است که واتساپ وب مانند آینه هست و هر آنچه که در تلفن همراه خود مشاهده میکنید را میتوانید با سرعت تمام در واتساپ وب هم ببینید. اما در عمل خیلی هم اینطور نیست و کاربران نیاز دارند تا از روش های دیگری برای درست کردن واتساپ وب استفاده کنند.

چرا واتساپ وب دچار مشکل می شود؟حل مشکل کارنکردن واتساپ وب

عمده مشکلی که واتساب وب با آن مواجه خواهد شد، سینک نشدن آن است اما این یعنی چه؟ وقتی که میخواهید واتساپ را در وب استفاده کنید، لازم است که در ابتدا آن را با تلفن همراه خود سینک کنید. واتساپ وب یک کد QR به نمایش می‎گذارد و شما باید آن را با تلفن همراه تان اسکن کنید تا عملیات سینک به این طریق انجام شود.
حالا باید هر بار که پیامی به واتساپ شما ارسال میشود، علاوه بر این که آن را در تلفن همراه خود مشاهده می‎ کنید، بتوانید آن را در واتساپ وب نیز مشاهده کنید. اما بسیاری از کاربران از این مشکل سخن میگویند که پیام های جدید در تلفن همراه نمایش داده میشود اما خبری از آن در واتساپ وب نیست. یا ممکن است که پیام با تاخیر ظاهر شود.
در اینجا قصد داریم تا تعدادی از دلایلی که میتوانند منجر به این مشکلات شوند را با یکدیگر بررسی کنیم.

چک کردن وضعیت اتصال اینترنتی

یکی از دلایلی که می تواند منجر به سینک نشدن واتساپ وب شود، اتصال بد اینترنتی است. سرعت کم یا قطع و وصل شدن مداوم اینترنت میتواند باعث شود که واتساپ وب نتواند با تلفن همراه شما ارتباط برقرار کند. توجه داشته باشید که نیاز است هم تلفن همراه شما و هم کامپیوتر یا لپتاپ تان به اینترنتی با سرعت متوسط و پایدار متصل شوند.
بهتر است که به جای داده تلفن همراه به یک شبکه وای فای قوی وصل شوید. بهتر است که حتما سرعت اینترنت خود را هم چک کنید. برای مثال میتوانید یک سایت دیگر را باز کرده و ببینید که سرعت لود شدن در آن ها چگونه است. اگر سرعت لود شدن بقیه سایت ها خوب است (اعم از سایت های ایرانی و خارجی) و فقط واتساپ مشکل دارد، پس باید علت این سینک نشدن ها و تاخیرها را در جای دیگری جست.

اطمینان از آنلاین بودن نسخه تلفن همراه

خوب است بدانید که واتساپ وب برای کار کردن نیاز دارد که تلفن همراه شما به صورت دائمی آنلاین باشد. یعنی وقتی که وارد واتساپ وب میشوید، نیاز است که گوشی تلفن همراه شما هم دارای اتصال اینترنتی فعال باشد. بنابراین اگر واتساپ وب شما چیزی به نمایش نمیگذارد، ممکن است مشکل از این باشد که تلفن همراه شما به اینترنت وصل نیست.

اتصال مجدد موبایل و واتساپ وب به یکدیگر

گاهی وقت ها همه چیز خوب است اما یک چیزی در این میان دچار مشکل میباشد که فهمیدن آن چندان هم آسان نیست. به همین خاطر شاید بهتر باشد که یک بار دیگر سیستم کامپیوتری و اپلیکیشن موبایل خود را به یکدیگر وصل کنید. مطابق شکل زیر:

1- از سه نقطه موجود در بالای صفحه گزینه Setting یا همان تنظیمات را انتخاب کنید.

2- بعد از آن گزینه Linked devices را بزنید.

3- از بین دستگاه هایی که نشان داده میشود، دستگاه مد نظر خود را انتخاب کنید.

4- گزینه Log out را که با رنگ قرمز نشان داده میشود را بزنید.
. . .
برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آموزش رفع مشکل واتساپ وب مراجعه کنید .
 
عقب
بالا