تفاوت ریچ و ایمپرشن در اینستاگرام چیست؟

افزایش فالوور اینستاگرام

hedie1382

New member
در دنیای امروزی که شبکه‌های اجتماعی به یکی از ابزارهای اصلی ارتباطات و تبلیغات تبدیل شده‌اند، تعداد فالوئرها و تعداد بازدیدها بر روی اینستاگرام (Instagram) از اهمیت بالایی برخوردار است. دو مفهوم کلیدی در اینستاگرام که ممکن است برای بسیاری از کاربران پیچیده به نظر بیاید؛ ریچ (Reach) و ایمپرشن (Impression) هستند. حال پیش از بررسی تفاوت این دو مفهوم، به معنای واقعی آن‌ها بپردازیم.

ریچ (Reach) چیست؟
ریچ به میزان افرادی اشاره دارد که پست یا تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند. به طور ساده، ریچ تعداد افرادی است که با محتوای شما در ارتباط بوده‌اند یا آن را مشاهده کرده‌اند. بنابراین، ریچ نشان‌دهنده دسترسی پست شما به افراد مختلف است.



خرید ریچ و ایمپرشن اینستاگرام روشی بسیار آسان است که شما را در مدت زمان کوتاهی، نسبت به سایر رقبا در این شبکه اجتماعی محبوب، معتبر جلوه می دهد. به طور کلی میتوان گفت که ریچ کاربرانی را شامل می شود که محتوای به اشتراک گذاشته شما را مشاهده می کنند. عوامل مختلفی می توانند بر روی میزان ریچ تاثیرگذار باشند. کاربران فعال در اینستاگرام می توانند از طریق بررسی ریچ، میانگین پست ها را نیز محاسبه کنند. ریچ بالا می تواند گزینه ای موثر برای رشد پیجتان باشد.

ایمپرشن (Impression) چیست؟
به طور مشخص‌تر، ایمپرشن تعداد کلیک‌ها، بازدیدها و نمایش‌های پست یا تبلیغ شما را نشان می‌دهد. ایمپرشن از تعداد بارهایی که محتوای شما نمایش داده شده است واقعی است، حتی اگر هر فرد چندین بار پست شما را مشاهده کند.

تفاوت میان ریچ و ایمپرشن
تفاوت اصلی میان ریچ و ایمپرشن در اینجا این است که ریچ تعداد کاربران منحصر به فردی را نشان می‌دهد که پست شما را مشاهده کرده‌اند. اما ایمپرشن به تعداد کلیک‌ها، بازدیدها و نمایش‌های مجموعه اشاره دارد، حتی اگر یک کاربر چندین بار به پست شما مراجعه کرده باشد.

خرید ریچ و ایمپرشین اینستاگرام روشی برای ورود پست ها به اکسپلور​

همانطور که پیش از این بیان کردیم، ریچ به تعداد دفعاتی گفته می شود که پست شما توسط دیگر کاربران اینستاگرام مشاهده می شود. مطابق با الگوریتم اینستاگرام هر اندازه که تعداد فالوورهایی که محتوای شما را می بینند بیشتر باشد، پست شما در مدت زمان کوتاه تری برای دیگر کاربران و دنبال کننده های شما نمایش داده می شود. به همین دلیل در نخستین ساعات انتشار، پست شما توسط تعداد زیادی از کاربران مشاهده می گردد. اگر پست شما مورد پسند کاربران قرار بگیرد، ریچ شما همواره در حال افزایش خواهد بود.

اهمیت خرید ریچ و ایمپرشن
افزایش ریچ و ایمپرشن بر روی پست‌های اینستاگرام شما می‌تواند به بهبود دید‌پذیری و اثربخشی تبلیغات شما کمک کند. با افزایش تعداد فالوورها، افراد بیشتری به محتوای شما دسترسی پیدا می‌کنند و این می‌تواند به افزایش فروش، شناخت برند و ارتقاء سطح تعامل با مخاطبان منجر شود.

خرید ریچ و ایمپرشن از خرید فالوور اینستاگرام
در جستجوی روش‌هایی برای افزایش ریچ و ایمپرشن پست‌های خود، خرید ریچ و ایمپرشن از خدمات خرید فالوئر اینستاگرام یک راه حل معقول به نظر می‌رسد. اما برای داشتن یک استراتژی موثر، حائز اهمیت است که به اعتبار و کیفیت این خدمات توجه ویژه‌ای داشته باشید تا از نتایج بهتری بهره‌مند شوید.

در نهایت، استفاده‌ی هوشمندانه از خدمات خرید ریچ و ایمپرشن می‌تواند به بهبود حضور شما در فضای مجازی و افزایش شناخت برندتان کمک کند. به یاد داشته باشید که ارتباط مستقیم با مخاطبان و ارائه‌ی محتوای جذاب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
بالا