برای کسب درآمد اینترنتی وجود سایت اجباریست؟

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
یکی دیگر از پرتکرارترین سوالاتی که پرسیده می شود این است که آیا برای کسب درآمد اینترنتی حتما باید سایت داشته باشیم یا نه؟
جواب سوال خیر است، هر کسی که بخواهد از طریق اینترنت درآمدزایی داشته باشد حتما نیاز نیست که وب سایت داشته باشد. اما وجود سایت در راه اندازی کسب و کار اینترنتی بسیار مهم است.
البته به روش کسب درآمد اینترنتی‌تان بستگی دارد.
همانطور که گفتیم نقش سایت در کسب و کار اینترنتی بسیار مهم است چون تمام مخاطبان و کاربران شما را از طریق سایت تان پیدا خواهند کرد و بسیاری از درآمدتان از طریق سایتتان ایجاد می شود.
شما باید با استفاده از سایتتان اعتماد سازی و جلب توجه کنید البته داشتن یا نداشتن سایت به مدل کسب درآمد اینترنتی هم بستگی دارد اما در بیشتر مواقع داشتن سایت باعث موفقیت بر رشد کسب و کارتان می شود.
البته طراحی و ساخت سایت اصلاً کار سخت و دشواری نیست. برای راه اندازی سایت اصلا نیاز نیست که به شرکت‌ها و افراد برنامه‌نویس مراجعه کنید شما خودتان می توانید با کمترین سرمایه ممکن و یا حتی بدون کدنویسی و برنامه نویسی یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید. برای طراحی و راه اندازی سایت می توانید از سایت ساز کاملاً رایگان وردپرس (wordpress) که امکانات زیادی را به شما می دهد استفاده کنید.
وردپرس یک سایت ساز کاملاً رایگان است که می توانید با استفاده از آن هر سایتی را که دوست دارید طراحی کنید. کار با وردپرس بسیار ساده است و در کمتر از یک روز می توانید یک وب سایت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید پس اصلا دغدغه داشتن سایت را نداشته باشید، البته علاوه بر وردپرس سایت سازهای دیگری مثل joomla, Wix, webs و… وجود دارد که می توانید از آن ها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید.
سایت ساز وردپرس زبان فارسی را به صورت کامل پشتیبانی می‌کند. شما خیلی راحت در کمتر از چند دقیقه میتوانید سایت شخصیتان را راه اندازی کنید. امنیت سایت ساز وردپرس بسیار بالا است و همین مورد باعث شده تا وردپرس محبوبترین سایت ساز دنیا شناخته شود. پس سایت ساز وردپرس بهترین گزینه برای راه اندازی و ساخت سایت برای شما است، بعد از راه اندازی سایت نوبت به فروشگاه اینترنتی می‌رسد در این مرحله باید سایتتان را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید.

چگونه فروشگاه اینترنتی طراحی کنیم؟
اگر سایت تان را با استفاده از وردپرس راه اندازی کرده باشید می توانید با نصب ووکامرس روی سایت تان آن را به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید
شاید فکر کنید که طراحی فروشگاه اینترنتی ممکن است کار سخت و پرهزینه باشد. ولی در صورتی که اصلا اینطور نیست! طراحی فروشگاه اینترنتی هم مثل طراحی سایت بسیار کار ساده و راحتی است. شما توسط وردپرس و افزونه ای به نام ووکامرس می توانید سایت وردپرسی تان را به صورت کاملا رایگان به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید. شما در کمتر از چند دقیقه می توانید سایتتان را به یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات تبدیل کنید.
با استفاده از افزونه ووکامرس (woocommerce) می توانید همه چیز را اتوماتیک کنید. از سفارش محصول گرفته و تحویل آن به مشتری. همه چیز به همین سادگی انجام می شود. پس اصلا نگران راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی نباشید، بیشتر از این نمیخواهم در مورد راه اندازی و طراحی سایت با شما دوستان عزیز صحبت کنم. یک مقاله کامل و جامع در زمینه آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی برای شما آماده خواهیم کرد...

چگونه از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم؟
برای کسب درآمد آنللاین شما باید اصول و مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی را کامل یاد بگیرید. در ادامه این مقاله شما را با انواع ایده های کسب درآمد اینترنتی آشنا کردیم و تمام مراحلی که باید پشت سر بگذارید را به شما آموزش دادیم.
راه و روش های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که افراد می‌توانند با توجه به ایده، علاقه و سرمایه ای که دارند کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی کنند. در این مقاله قصد نداریم به هیچ وجه ایده هایی را به شما معرفی کنیم که تا به حال توسط کسی راه‌اندازی نشده باشد. شما با توجه به مهارت و تخصص و علاقه ای که دارید می توانید هر مدل کسب درآمد اینترنتی را که خواستید راه اندازی کنید.



در واقع در این مقاله مدل ها و ایده هایی را به شما معرفی کردیم که می توانید بدون هیچ دردسری و با کمترین سرمایه ممکن و یا حتی بدون سرمایه کسب و کارتان را به صورت اینترنتی و آنلاین راه اندازی کنید و از طریق اینترنت درآمدزایی کنید. به شما یاد می دهیم که چطوری بتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان از اینترنت کسب درآمد دائمی و پایدار داشته باشید. با آموزش کسب درآمد از اینترنت همراه ماه باشید.
 
بالا