آیا کسب درآمد از اینترنت حقیقت دارد یا فقط یک رویاست؟

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که خیلی از افراد در مشاوره ها و در تماس هایی که با متخصصان کسب و کار اینترنتی دارند این است که آیا واقعا کسب درآمد اینترنتی حقیقت دارد؟
خیلی از دوستان در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت دچار شک و تردید می شوند و می ترسند که اگر کسب و کار اینترنتی یشان را راه اندازی کنند هرگز موفق نشود. جواب این سوال خیلی ساده است. برای اینکه ببینید آیا واقعا کسب درآمد اینترنتی حقیقت دارد یا نه می توانید به وب سایت های اینترنتی نگاه کنید.
بسیاری از وب سایت ها با فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی کسب درآمد می کنند. بسیاری دیگر از وب‌سایت‌ها با ارائه خدمات از طریق اینترنت درآمدزایی می کنند و بسیاری دیگر به واسطه تبلیغات کسب درآمد از اینترنت را تجربه می کنند، در ادامه شما را بیشتر با مدل های کسب درآمد اینترنتی و آنلاین آشنا خواهیم کرد.
اگر کمی بیشتر به این وبسایت ها نگاه کنید و خدمات و محصولات آنها را ببینید می توانید درآمدی که کسب می‌کنند را تخمین بزنید.
کافیست نگاهی به محصولات و خدمات آن ها بیندازید و یا تعرفه تبلیغات آنها را ببینید با بررسی رتبه گوگل آنها میتوان تخمین زد که در ماه چقدر ورودی از گوگل دارند و ترافیک سایت شان چقدر است گاهی وقتا با حساب و کتاب کردن می توانید به درآمدهای چند صد میلیونی و یا چند میلیاردی بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی پی ببرید.
اگر کامل بررسی کنید می بینید که کسب درآمد از اینترنت حقیقت دارد و بسیاری از افراد با کسب درآمد اینترنتی به درآمدهای چند صد میلیونی و میلیاردی در ماه رسیدند. پس مطمئن باشید که کسب درآمد اینترنتی حقیقت دارد، اما نه از هر روشی! فقط از طریق راه اندازی کسب و کار اینترنتی.
برای اینکه بتوانید از طریق اینترنت درآمدزایی کنید باید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید و باید سایت و هر بسته دیگری برای درآمدزایی از طریق اینترنت فراهم کنید.
همیشه یادتان باشد برای اینکه کسب درآمد اینترنتی مطمئن داشته باشید باید برای خودتان کسب و کار آنلاین را راه اندازی کنید. یعنی صاحب اصلی کسب و کار اینترنتی تان خودتان باشید نه اینکه برای کسی کار کنید.
 
بالا