کسب درآمد اینترنتی به روش فریلنسری

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
آزادکاری یا فریلنسری به کاری گفته می‌شود که به هیچ سرمایه‌ای نیاز ندارد. بسیاری از فریلنسرهایی که در اینترنت فعالیت می کنند هیچ وب سایتی ندارند و برای دیگران در خانه کار میکنند.
شما هر مهارت و تخصصی داشته باشید می توانید از آن برای رفع نیاز کسی و از طریق اینترنت کسب درآمد کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه طراحی سایت تخصص دارید و در واقع یک طراح وب حرفه ای هستید می توانید پروژه های طراحی سایت دیگران را انجام بدهید و از این روش کسب درآمد کنید.
شاید پیش خودتان بگویید من که تخصص و مهارت دارم اما وبسایتی ندارم چطور می توانم از طریق فریلنسری درآمدزایی کنم؟
اصلاً کار سخت و دشواری نیست. وب سایت های زیادی هستند که می توانید در آنها عضو شوید و مهارت و تخصص خودتان را معرفی کنید و پروژه هایی که مربوط به حوزه کاری تان هست را انجام دهید و از این راه کسب درآمد کنید. وب سایت های زیادی هستند که این امکان را به شما می دهند مثل پونیشا و انجام میدم.
مثلا شما در زمینه طراحی سایت کار می کنید وارد سایت پونیشا و انجام میدم میشوید نمونه کارها و رزومه خودتان را نشان می‌دهید. مثلاً می‌توانید بگویید که من می‌توانم وب سایت های فروشگاهی طراحی کنم و برای هر وب سایت فروشگاهی 1 میلیون تومان دریافت می کنم. به همین راحتی. مطمئن باشید افراد زیادی هستند که به دنبال یک طراح سایت فروشگاهی حرفه‌ای مثل شما می گردند.
البته از طریق فریلنسری می‌توانید کسب درآمد دلاری هم داشته باشید. برای کسب درآمد دلاری می‌توانید وارد سایت freelancer.com شوید و ثبت نام کنید. پروژه های مختلفی در تمام زمینه ها وجود دارد که می توانید با انجام آنها درآمد دلاری داشته باشید.
 
بالا