کسب درآمد اینترنتی از طریق اینستاگرام

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
کسب درآمد از اینستاگرام هم دقیقا مثل کسب درآمد از تلگرام است. البته یک روش پولساز با درآمد عالی را در ادامه به شما معرفی خواهم کرد.
برای کسب درآمد اینترنتی از طریق اینستاگرام راه و روش های زیادی وجود دارد. یکی از روشها راه اندازی یک پیج اینستاگرام با اعضای زیاد می باشد. اگر شما یک پیج اینستاگرام راه اندازی کنید و تعداد اعضای آن را افزایش بدهید می توانید از طریق تبلیغات داخل پیج اینستاگرام تان کسب درآمد کنید.
البته راه و روش های زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. مثلاً شخصی در زمینه فروش لباس فعالیت می‌کند. شما با راه اندازی یک پیج اینستاگرام در زمینه فروش لباس می توانید به اعضای پیج تان لباس بفروشید. پیج های اینستاگرام زیادی هستند که با فروش محصولات خود توانسته به درآمدهای بسیار زیادی در ماه دست پیدا کنند. البته در ادامه به صورت کامل شما را با این مدل کسب درآمد از طریق اینستاگرام آشنا کردیم
یکی دیگر از پولساز ترین و پر درآمد ترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام می باشد. شما با راه اندازی خدمات اینستاگرام می توانید به درآمد های بسیار زیادی در ماه برسیم. بهترین روش کسب درآمد از اینترنت شما به هیچ تخصص و مهارت خاصی نیاز ندارید. البته در این روش اصلا شما از طریق جمع آوری سکه و چنین اپلیکیشن‌هایی فالوور و لایک نمی فروشید.
شما یک وب سایت خدمات اینستاگرام راه اندازی میکنید و افرادی که قصد خرید فالوور، لایک و ویو اینستاگرام از شما دارند سفارش شان را داخل سایت ثبت می کنند. و شما با استفاده از سرورهای قدرتمند اینستاگرام، فالوور، لایک و ویو برای آنها سفارش می دهید.
برای کسب درآمد از اینستاگرام راه و روش های زیادی وجود دارد. علاوه بر اینکه شما میتوانید محصولات و خدماتتان را در اینترنت از طریق سایت بفروشید میتوانید محصولات و خدماتتان را از طریق اینترنت بفروشید.
البته علاوه بر فروش محصولات و خدمات میتوانید از راه های دیگری مثل تبلیغات کسب درآمد کنید.
در مبحث بالا بیشتر شما را با راه اندازی خدمات اینستاگرام آشنا کردیم ولی با این وجود بسیاری از افراد به دنبال ایده های دیگری از کسب درآمد از طریق اینستاگرام هستند که در ادامه شما با تمام روشهای پولساز آشنا کردیم.
همان طور که میدانید اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در دنیاست که افراده زیادی در این شبکه اجتماعی فعالیت میکنند. شما با فعالیت در انستاگرامتان خیلی راحت میتوانید به جامعه بزرگی دسترسی پیدا کنید و محصولات و خدماتتان را در این شبکه اجتماعی به کسانی که دنبال محصولات و خدمات شما هستند بفروشید.
طبق تحقیقاتی که انجام دادیم بالای 50 میلیون نفر در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند. و همین موضوع باعث شده است که اینستاگرام به یک منبع پولساز در اینترنت تبدیل شود.
برای کسب درآمد از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ، اگر شما محصول و خدماتی را داشته باشید می توانید با راه اندازی یک پیج اینستاگرام به افرادی که به محصول و خدمات شما نیازدارند بفروشید.
برای فروش در شبکه اجتماعی اینستاگرام شما باید یک پیج بیزینسی راه اندازی کنید. و با اعتماد سازی و برندسازی در اینستاگرام محصولاتتان را بفروشید.
اصلا فرقی نمیکند که در چه زمینه ای کسب و کار اینترنتی‌تان را راه اندازی کردید، در هر زمینه ای که فعالیت میکنید میتوانید از این شبکه ای اجتماعی اینستاگرام استفاده کنید.
افراد زیادی هستند که از طریق فروش محصولات و خدماتشان در اینستاگرام توانسته اند به درآمد های بالای 100 میلیون تومان در ماه برسند و اگر آنها توانسته اند مطمئن باشید شما هم میتوانید.
اما ممکن است بپرسید که برای کسب درآمد در این شبکه‌ی اجتماعی باید از کجا شروع کنیم؟
برای کسب درآمد در این شبکه اجتماعی شما باید در اولین قدم یک پیج اینستاگرام راه اندازی کنید. بعد از راه اندازی یک پیج اینستاگرام باید شروع به تولید محتوا هدفمند و رایگان کنید. به این نکته توجه کنید تا وقتی مخاطبانتان به شما اعتماد نکنند هرگز محصولی را از شما خرید نمیکنند. پس بعد ار راه اندازی پیج اینستاگرامتان شما باید با تولید محتوا رایگان کاری کنید که مخاطبانتان به شما اعتماد کنند.
بهترین راه برای اعتماد سازی تولید محتوای با کیفیت و رایگان است. در اوایل راه بعد از اینکه پیج اینستاگرامتان را راه اندازی کردید سعی کنید روزی یک پست منتشر کنید. و بعد با دادن پیشنهاد ویژه به مخاطبانتان آن ها را به مشتری دائم تبدیل کنید. البته در مورد فروش محصولات و یک مقاله کامل و جامع برایتان آماده خواهم کرد.
 
بالا