کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه و مزیت های آن

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
اولین و مهمترین مزیت کسب درآمد اینترنتی که باعث شده خیلی از افراد به سمت راه اندازی کسب و کار آنلاین بروند این است که با کمترین سرمایه ممکن و یا حتی بدون سرمایه می توانید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید. یعنی برای کسب درآمد از اینترنت به هیچ سرمایه اولین نیاز ندارید و اگر هم داشته باشید به سرمایه بسیار ناچیز و کمی نیاز است. پس اگر به فکر کسب درآمد اینترنتی هستید و می خواهید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید نباید نگران سرمایه اولیه باشید.
البته در ادامه راه و روش هایی را به شما معرفی خواهم کرد که اصلاً نیاز به سرمایه اولیه برای کسب درآمد اینترنتی ندارید تا شما هم بتوانید کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه را تجربه کنید.

کسب درآمد اینترنتی در هر شرایطی
در هر شرایطی میتوانید دز اینترنت کسب درآمد بالایی داشته باشید. فقط باید مراحل کسب درآمد از اینترنت را کامل یاد بگیرید و بدانید
یکی دیگر از بزرگترین مزیت های کسب درآمد اینترنتی این است که شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. یعنی بعد از این که کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کردید چه سر کار باشید، چه مسافرت باشید و یا چه خواب باشید میتوانید از اینترنت درآمدزایی داشته باشید کسب و کار اینترنتی این شرایط را برای شما فراهم کرده است که شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت درآمدزایی کنید.
این مزیت فقط در کسب و کار اینترنتی وجود دارد و هرگز کسب و کارتان تعطیل نمی‌شود.

به عنوان مثال: اگر شما یک کسب و کار فیزیکی مثلاً یک فروشگاه لباس داشته باشید، روزهایی که به سرکار نروید هیچ درآمدی نخواهید داشت و کسب و کارتان کامل تعطیل می شود. اما در کسب درآمد اینترنتی فروشگاه اینترنتی تان همیشه باز است و هرگز تعطیل نمی شود و اصلا نیازی نیست برای اینکه مخاطبان و کاربران تان از شما خرید کنند حتما حضور داشته باشید. تمام فرآیند خرید و تحویل محصول در کسب درآمد اینترنتی به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود.

کسب درآمد از اینترنت در منزل با کامپیوتر
برای کسب درآمد از اینترنت شما به یک کامپیوتر و لپ تاپ نیاز دارید. یعنی داشتن کامپیوتر برای درآمدزایی اینترنتی مهم است
یکی از بهترین مزیت های کسب درآمد اینترنتی، کسب درآمد در منزل با کامپیوتر شخصیتتان است. خیلی از کارآفرینان اینترنتی در دنیا کارشان را از خانه خودشان شروع کردند. شما هم برای کسب درآمد از اینترنت می‌توانید بدون نیاز به هیچ دفتر و شرکتی کسب و کارتان را در خانه تان راه اندازی کنید و آن را در منزل اداره کنید.
کسب و کارهای اینترنتی زیادی در ایران هستند که مدیران و صاحبانشان آنها را در خانه شان اداره میکنند. برای شروع کسب و کار آنلاین تان به هیچ دفتر و شرکت نیاز ندارید. بعدها که درآمدتان افزایش پیدا کرد می توانید به فکر تشکیل دفتر یا شرکت و یا تیم سازی باشید.
اغلب بسیاری از افراد که از من مشاوره می گیرند وقتی به آنها می گویم که باید همین حالا کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید میگویند که تا دفتر و شرکتی نداشته باشیم هرگز کسب و کارمان را راه اندازی نمی‌کنیم. در کسب و کارهای اینترنتی اگر افراد توقعی باشید هرگز موفق نخواهید شد و شکست خواهید خورد.
پس برای شروع اصلاً به دفتر و شرکت و یا حتی نسازی فکر نکنید. بعد از اینکه درآمد تان افزایش پیدا کرد می توانید تمام این ها را داشته باشید. از الان فقط و فقط به فکر شروع کسب و کار اینترنتی تان باشید.

کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به مجوز
برخلاف اینکه برای راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به یک سری مجوزها دارید برای کسب درآمد از اینترنت و کسب درآمد اینترنتی به هیچ مجوز خاصی نیاز ندارید. البته در کشور ما در هر کاری باید همیشه مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته باشد.
ولی در کل برای افرادی که قصد دارند کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی کنند یا می خواهند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند نیازی نیست مجوز داشته باشند. البته ساماندهی و نماد اعتماد برای وب سایت هایی است که فروش اینترنتی دارند ولی آنها هم هنوز اجباری نشده است.و نیازی نیست در کسب و کار اینترنتی تان حتما مجوز خاصی داشته باشید.



ارتباط گسترده با مشتریان

شما از طریق اینترنت میتوانید هزاران نفر را با کسب و کارتان آشنا کنید و محصولات و خدماتتان را به این افراد بفروشید
یکی دیگر از مزیت های کسب درآمد اینترنتی ارتباط گسترده با مشتریان و مخاطبان تان به صورت آنلاین و اینترنتی است. برای کسب درآمد از اینترنت اصلاً نیازی نیست که به مخاطبان و مشتریانتان دسترسی داشته باشید. در کسب و کارهای سنتی ارتباط داشتن با مشتری قبل و بعد از خرید بسیار سخت و دشوار است. ولی در کسب و کارهای اینترنتی به راحتی میتوانید با مشتریانتان قبل و بعد از خرید می توانید در ارتباط باشید.


عدم نیاز به سرمایه برای بازاریابی و تبلیغات
یکی دیگر از مزیت های کسب درآمد اینترنتی این است که با کمترین سرمایه و هزینه ممکن می توانید برای کسب و کارتان بازاریابی و تبلیغات کنید.
در اینترنت راه و روش های زیادی برای بازاریابی و جذب مشتری و کاربر وجود دارد. که با استفاده از این روش ها می توانید با کمترین سرمایه ممکن و یا حتی بدون سرمایه مخاطبان و کاربران زیادی را جذب کسب و کارتان کنید.
به عنوان مثال با بهینه سازی یا سئو سایت تان می توانید به صورت کاملا رایگان مخاطبان و کاربران نامحدودی را وارد سایت تان کنید. یا با تولید محتوای جامع و کامل برای مخاطبان تان می توانید آنها را به صورت کاملا رایگان جذب کسب و کارتان کنید. بازاریابی از طریق تولید محتوا و یا سئو (seo) بهترین و موثرترین راه برای جذب مخاطبان و کاربران تان است که می توانید بدون سرمایه یا با کمترین سرمایه ممکن انجام دهید.
 
بالا