چرا باید فالوور فیک اینستاگرام بخریم؟ دلایل افزایش فالوور

افزایش فالوور اینستاگرام
در دنیای امروزی که رقابت برای جذب توجه و افزایش شهرت بسیار شدید است، استفاده از روش‌های مختلف برای افزایش تعداد فالوورها و لایک‌ها در شبکه‌های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، امری ضروری به نظر می‌رسد. یکی از روش‌های مورد استفاده برای افزایش تعداد فالوورها، خرید فالوور فیک است. در این مقاله به مزایا و دلایل خرید فالوور فیک اینستاگرام پرداخته خواهد شد.

افزایش شهرت:

یکی از دلایل اصلی برای خرید فالوور فیک اینستاگرام، افزایش شهرت و تاثیرگذاری در جامعه مجازی است. با افزایش تعداد فالوورها، شما به عنوان یک شخصیت معتبر و تاثیرگذار در نظر می‌آیید و این می‌تواند به شما کمک کند تا در صنعت خود رشد کنید.

جذب توجه:

با افزایش تعداد فالوورها، توجه بیشتری به پروفایل شما جلب می‌شود. این موضوع می‌تواند باعث افزایش تعداد لایک‌ها و نظرات در پست‌های شما شود که نشان‌دهنده فعالیت بالاتر و جذابیت بیشتر حساب کاربری شماست.



پاسخگویی به نیاز مشتریان:

در صورتی که یک کسب و کار یا صفحه شخصی دارید، افزایش تعداد فالوورها می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید. همچنین با افزایش تعداد فالوورها، احتمال جذب مشتریان جدید نیز بالاتر می‌رود.

خرید فالوور فیک اینستاگرام یک روش سریع و موثر برای افزایش تعداد فالوورها است. با این حال، باید به دقت به انتخاب سرویس‌دهنده مناسب توجه کنید تا از خدمات با کیفیت و بدون هرگونه مشکل استفاده کنید.

فالوور فیک و فالوور واقعی چه تفاوتی دارند؟​

فالوورهای واقعی و فیک از نوع خارجی و ایرانی تفاوت های بسیار زیادی با همدیگر دارند. فالوورهای فیک از طریق برنامه های خاصی تولید می شوند یا توسط اشخاص برنامه نویس، با استفاده از ایمیل های جعلی ایجاد شده اند. نکته ای که باید بدانید این است که، فالوورهای فیک توسط هیچ فردی مدیریت نمی شوند و در بستر اینستاگرام نیز فعالیتی ندارند.

این فالوورها تنها برای فالو نمودن پیج، از طریق خریدن به کار برده می شوند. در نتیجه باید بگوییم که فالوورهای فیک نرخ تعامل بالایی را به همراه ندارند. یکی از مهمترین مولفه هایی که سبب می شود رتبه و جایگاه شما در اینستاگرام بالا برد، نرخ تعامل شما است. این در صورتی است که فالوور فیک هیچ تاثیری در نرخ تعامل شما نخواهد داشت‌. با این حال باید بگوییم که قیمت این فالوورها، به نسبت فالوور واقعی پایین تر است.

اما در مورد فالوور واقعی این نکات کاملا برعکس است. هنگامی که فالوور واقعی خریداری می کنید، دنبال کننده هایی برای شما واریز می شوند که روزانه در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند. آنها در اینستاگرام پست ها را لایک می کنند، کامنت می ‌گذارند و حتی افراد گوناگون را دنبال می کنند.

فالوورهای واقعی نرخ تعامل پیج شما را در اینستاگرام افزایش خواهند داد. اگر شما در اینستاگرام محتوایی را منتشر کنید، این فالوورها محتوای شما را لایک می کنند و حتی برای پست شما کامنتی درج خواهند کرد‌. با این وجود نرخ تعامل شما افزایش پیدا می کند. مسلما قیمت فالوور واقعی به نسبت فالوور فیک بالاتر است.
 
بالا