پیج فروشگاهی آماده بخرید و کسب درآمد کنید

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
آموزش کسب درآمد از خرید پیج فروشگاهی
هر کدام از ما برای آینده خود شغلی را در نظر گرفته‌ایم و یا این که می‌خواهیم شغل فعلی خود را عوض کنیم. هدف اصلی ما از تمام این کارها این است که به درآمد بیشتری برسیم. شغل‌های معمولی مانند کارمندی محدودیت‌های خاص خود را دارند. علاوه بر این که شما را مجبور می‌کنند که طبق ساعات مشخص شده‌ی آن‌ها کار کنید، درآمد شما نیز ثابت بوده و تغییرات خاصی در آن دیده نمی‌شود. به همین خاطر عموم افراد ترجیح می‌دهند که در کنار کار اصلی خود یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام داشته باشند. کسب درآمد از طریق اینستاگرام با چند روز کار کردن به دست نمی‌آید. برای این کار نیاز است که اراده‌ی خوبی داشته باشید و به صورت مداوم روی آن کار کنید. در این نوشته در رابطه با کسب درآمد از پیج فروشگاهی اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

چرا داشتن یک فروشگاه در اینستاگرام؟
داشتن یک فروشگاه فیزیکی در نقطه‌ای از شهر علاوه بر این که هزینه‌هایی مانند اجاره، آب، گاز، برق و ... را در بر خواهد داشت، توسط افراد محدودی هم قابل دسترسی است. مگر در طول هر روز چند نفر توجهشان به فروشگاه شما جلب می‌شود؟ قطعا این تعداد محدود خواهد بود. اما بازدید از یک پیج اینستاگرامی بی‌نهایت است. داخل کشور ما بیش از 30 میلیون حساب اینستاگرامی وجود دارند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند یک مشتری بالقوه حساب شوند. هر روز ده‌ها هزار نفر می‌توانند از پیج شما دیدن کنند. این در حالی است که چنین امکانی برای یک فروشگاه فیزیکی وجود ندارد.

چه محصولاتی را می‌توان در اینستاگرام به فروش رساند؟
هر محصولی که می‌توان آن را در فروشگاه‌های فیزیکی و واقعی به فروش رساند را می‌توان در پیج اینستاگرامی هم فروخت. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به لباس، کیف، کفش، کتاب، محصولات غذایی و خانگی، وسایل دیجیتال مانند لپتاپ، موبایل، مانیتور، هدفون و ... ، فروش لوازم آرایشی، لوازم تزئینی، فروش فایل و ... اشاره کرد.
مهمترین ویژگی کسب درآمد از اینستاگرام گستردگی و عدم محدودیت فعالیت شما در یک تخصص است ، حتی با تکنیک های بسیار ساده و جذاب می توانید از سایر پیج ها تبلیغات بگیرید و درآمد کسب کنید.
خرید پیج اینستاگرام از نوع فروشگاهی با مقایسه هزینه های جانبی نسبت به فروشگاه های فیزیکی کم هزینه تر و به صرفه تر خواهد بود .
 
بالا