ورود به اکسپلورر اینستاگرام با خرید پیج آماده

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
ورود به اکسپلورر اینستاگرام
به وضوح دیده‌ایم که شوق ورود به اکسپلورر اینستاگرام چقدر زیاد است و همه به نحوی تلاش می‌کنند تا خود را به این نقطه‌ی جادویی برسانند.
در واقع اگر دوست دارید که افراد بسیار زیادی شما را ببینند و درآمد خود را در این شبکه‌ی اجتماعی افزایش دهید نیاز است که وارد اکسپلورر شوید. اما همه می‌گویند که ورود به این بخش از اینستاگرام بسیار سخت و شاید نشدنی است. با این حال روزانه ده‌ها هزار پست در آن می‌بینیم و این نشان می‌دهد که ورود به اکسپلورر برای همه‌ی ما امکان‌پذیر است. کافی است که چند نکته در رابطه با آن بدانیم و به آن‌ها عمل کنیم.
این نکات از قلم متخصصان سایت بای فالوور است با این مقاله همراه باشید تا چیزهای بیشتری در رابطه با نحوه‌ی ورود به اکسپلورر بدانیم.

الگوریتم اینستاگرام در ورود به اکسپلورر چه تاثیری دارد؟
در واقع برای این که بتوانید وارد اکسپلورر اینستاگرام شوید نیاز است که با الگوریتم‌های اینستاگرام هم آشنایی پیدا کنید. به این خاطر که آن‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند یک پست در بخش اکسپلورر وارد شود یا خیر. اگر پست‌ها و محتواهای منتشر شده توسط شما به تایید این الگوریتم‌ها برسد می‌تواند امیدوار باشد که به اکسپلورر راه پیدا کند. از آنجایی که تست این الگوریتم‌ها کار هر کسی نیست در نتیجه ما اینجا در چند نکته آن‌ها را تشریح خواهیم کرد.

پست‎ های شما باید مورد علاقه‌ی مخاطبان باشد
به فالوورهای خود فکر کنید. آن‌ها به چه محتوایی علاقه دارند؟ آیا می‌دانید که نحوه‌ی برخورد فالوورهای شما با پستتان عاملی است که می‌تواند شما را وارد اکسپلورر کند؟ اگر آن‌ها پست‌ شما را لایک کنند، کامنت بگذارند یا آن را ذخیره کنند احتمال ورود آن به اکسپلورر افزایش خواهد یافت. اگر فکر می‌کنید که دنبال‌کننده‌های شما به پست‌های ویدئویی که در رابطه با برای مثال هیپنوتیزم است توجه بیشتری نشان می‌دهند پس بهتر است که تمرکز خود را روی این موضوع معطوف کنید. بنابراین متوجه شدیم که پیش از آن که بتوانیم به اکسپلورر راه پیدا کنیم نیاز است که فالوورهای خودمان که پستمان در بخش فید آن‌ها قرار می‌گیرد را راضی کنیم.

با سایر پیج‌ها ارتباط داشته باشید
اینستاگرام برای وارد کردن شما به بخش اکسپلورر فقط به تعداد کامنت‌ها و بازدید مخاطبان به شما نگاه نخواهد کرد. بلکه به این موضوع هم می‌پردازد که شما چقدر پست‌های سایر افراد را می‌بینید، لایک می‌کنید و کامنت می‌گذارید. بهتر است که به پیج مخاطبان خود بروید و آن‌هایی که مورد علاقه‌تان است را فالو کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشید. بهتر است کامنت‌هایی که برای این افراد قرار می‌دهید طولانی و بامعنی باشد.

تمام این سخنان به مرور زمان نتیجه بخش خواهد بود و شما باید صبر پیشه کنید ، برای اینکه بتوانید این مسیر طولانی را با سرعت بیشتر و در زمان کمتر طی کنید می توانید یک پیج اینستاگرام آماده که دارای شرایط بالا می باشد را از سایت های معتبر همانند بای فالوور خریداری کنید .
 
بالا