نحوه محاسبه قیمت پیج اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

Msshojaei

New member

عوامل مؤثر بر قیمت پیج اینستاگرام کدام ها هستند؟​

 

Hadis

New member
ارزش یک پیج واقعی در اینستاگرام بستگی به تعاملی دارد که از سمت مخاطبین شان دریافت می‌کنند؛ از آنجایی که محاسبه میزان تعامل دریافتی توسط مخاطبان پیج یک فرایند پیچیده ای است، به همین دلیل تعیین قیمت اکانت های واقعی خیلی سخت تر از اکانت های فیک است.
قیمت گذاری یک پیج واقعی اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد، که برخی از آن ها از اولویت بالاتری نسبت به سایرین برخوردارند. مهمترین عوامل موثر در قیمت گذاریای صفحات عبارتند از:

تعداد فالوورها
یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری پیج اینستاگرام تعداد فالوورهای آن است؛ اما فراموش نکنید که این فاکتور کافی نیست.

شاید اینطور به نظر برسد که معیار تعیین قیمت پیج های اینستاگرام، تعداد فالوورهای آن ها است؛ اما این موضوع در مورد صفحات واقعی اصدق نمی کند. در پیج های واقعی، تعداد بازدیدکنندگان پیج و تعداد بازدید از اکسپلورر نیز نقش بسیار مهمی در محاسبه قیمت آن دارند.

تعداد کل بازدیدها (Reach & Impression)

آمار ایمپرشن بیانگر تعداد کل بازدیدهایی است که در طول یک دوره زمانی مشخص، از پروفایل، پست ها و یا استوری های شما صورت گرفته است.

آمار ریچ تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد از پروفایل و محتواهای اکانت شما را تعیین می کند. یعنی اگر فردی چندین بار از محتوای صفحه شما بازدید کند، تنها یک بازدید کننده منحصر به فرد به آمار این قسمت اضافه می شود.

از آنجایی که تعداد بازیدکنندگان ریچ، تکراری نیست، در نتیجه آمار ریچ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا به شما تعداد واقعی مخاطبین پیج تان را نمایش می دهد. تعداد پس در تعیین قیمت صفحه اینستاگرام مورد نظر به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

آمار بازدید پروفایل (Profile Visit)

در الگوریتم های جدید اینستاگرام، بازدید از پروفایل یکی از مهم ترین عوامل است؛ اگر آمار بازدید پروفایل پیجی زیاد باشد، احتمال دیده شدن پست‌های این پیج نیز بیشتر خواهد بود.

از طرفی دیگر اگر پست‌های پیج وارد اکسپلورر شوند، متقابلاً موجب افزایش آمار بازدید پروفایل نیز می گردد.

این چرخه می تواند باعث بهبود و افزایش مخاطبان یک صفحه اینستاگرام شود؛ به همین دلیل یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت صفحه اینستاگرام Profile Visit است.

میزان تعامل اکانت‌ها با پیج تعامل (Accounts Engaged)

تعداد اکانت هایی که با محتواهای پیج تعامل دارند در بخشی به نام Accounts Engaged مشخص شده است و تاثیر مستقیمی در تعیین قیمت صفحه دارد.

با استفاده از آمار موجود در این قسمت می توانید تا حدودی متوجه شوید که آیا محتوای صفحه مربوطه برای مخاطبان آن پیج جذاب است یا خیر!

در صورتیکه آمار این بخش بالا باشد، بیانگرعلاقه مند بودن فالوورهای پیج به محتوای آن است؛ پس پیج قابلیت و پتانسیل پیشرفت دارد.

نمودار جذب و ریزش تعداد فالوورها (Growth)​

به کمک نمودار Growth می توانید روند جذب و ریزش فالوورها را مشاهده کنید؛ این نمودار اطلاعات با ارزشی را در اختیارتان قرار می دهد که در تعیین قیمت پیج اینستاگرام مؤثر است.
 
بالا