معرفی نرم افزار استوری ساز حرفه ای

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
ارسال منظم استوری‌های اینستاگرام برای ایجاد مخاطب و افزایش بازدید، کلیدی است. شما با استفاده از این برنامه استوری ساز اینستاگرام می‌توانید زمان استوری‌های خود را درست مانند سایر پست‌های اجتماعی، برنامه ریزی کنید. اکنون می‌توانید عکس‌ها و متن خود را مستقیماً به زمانبندی استوری‌های اینستاگرام خود اضافه کنید. با برنامه ریزی محتوای خود از قبل، می‌توانید مطمئن شوید که مرتباً محتوا تولید می‌کنید و در ذهن فالوورهای خود قرار می‌گیرید.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که در این برنامه ساخت استوری اینستا، استوری‌های خود را روی ابزار استوری بورد بکشید و رها کنید و سپس آن‌ها را دوباره مرتب کنید تا با نظم و ظاهر دلخواه شما مطابقت داشته باشند. در مرحله بعد، می‌توانید لینک‌ها یا زیرنویس‌ها را به استوری‌های برنامه ریزی شده خود اضافه کنید. وقتی زمان ارسال پست فرا رسید، اعلانی را در تلفن خود دریافت خواهید کرد. همچنین هنگامی که اعلان را باز می کنید، استوری‌های شما در تلفن شما دانلود می‌شود و زیرنویس‌ها یا لینک‌ها در کلیپ بورد شما کپی می‌شوند‌. بنابراین ارسال و ذخیره استوری‌های شما بسیار ساده و آسان می‌شود.
زمان بندی استوری‌های اینستاگرام یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای توسعه تجارت و فروش خود در اینستاگرام در سال 2021 انجام دهید و این ابزار ساخت استوری جذاب اینستاگرام، یکی از بهترین ابزارهای موجود است.
 
بالا