معرفی نرم افزارهای استوری ساز اینستاگرام

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
نرم افزارهایی پیشنهادی برای ساخت استوری در اینستاگرام
با این که بخش مهمی از هر استوری یا پستی را محتوای آن تشکیل می‌دهد، با این حال اگر مخاطب شما عموم مردم است باید تلاش کنید تا ظاهر محتوای خود را هم بهبود ببخشید. دیگر استوری‌هایی که از لحاظ گرافیکی غنی نیستند مورد توجه قرار نمی‌گیرند. میزان تولید محتوا آنقدر زیاد شده و روزانه آنقدر مردم با حجم اطلاعات متنوع و متفاوت بمباران می‎شوند که دیگر زمانی برای استوری‌های ساده باقی نمی‌ماند. اگر می‌خواهید دیده شوید نیاز است که چیزی بیشتر از یک استوری معمولی باشید. به همین خاطر نرم افزارهای مختلفی در جهت طراحی گرافیک استوری هم پدید آمده‌اند. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد که ساخت استوری اینستاگرام را خلاقانه‌تر و باکیفیت بالاتری انجام دهید. در این نوشته لیستی از بهترین این نرم‌افزارها که توسط کارشناسان سایت بای فالوور جمع‌آوری شده، را به شما ارائه می‌کنیم. تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

استفاده از اپلیکیشن StoryLuxe برای ساخت استوری
اگر به دنبال ساخت استوری‌های لوکس و جذاب هستید احتمالا اپلیکیشن StoryLuxe برای شماست. در ماه‌های اخیر این برنامه در لیست بهترین نرم‌افزارهای ساخت استوری اینستاگرام قرار گرفت و علت آن طیف بسیار زیاد از قالب‌هایی است که به کاربران خود عرضه کرده است. تقریبا برای هر سلیقه‌ای یک تم در این برنامه گنجانده شده. برای استافده از آن کافی است که وارد برنامه شده و تم مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس عکس و فیلم مورد نظر را هم به آن اضافه کرده و در نهایت از آن خروجی بگیرید. امکان ویرایش هم برای تم‌ها وجود دارد تا بتوانید آن را به صورت 100 درصدی با سلیقه‌ی خود جور کنید.

استفاده از نرم‌افزار Over برای ساخت استوری
یکی از بهترین نرم‌افزارهای ساخت استوری Over است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید عکس نوشته‌های فوق‌العاده ایجاد کنید. تعداد زیادی عکس باکیفیت، فونت‌های جالب و دوست داشتنی و تم‌های جذاب در این برنامه وجود دارد. این که یک تم مشخص برای استوری‌های خود داشته باشید به فرایند برندسازی خود نیز کمک خواهید کرد. در این اپلیکیشن کاربردی تعداد زیادی انیمیشن هم وجود دارد که می‌توانید در استوری‌های خود قرار دهید. نکته‌ی خوب ماجرا این است که می‌توانید بین قابلیت‌های مختلف این نرم‌افزار جست‌و‌جو کنید. در نتیجه اگر یک قابلیت خاص را گم کردید می‌توانید با سرچ کردن آن را پیدا کنید.

اپلیکیشن Unfold برای ساخت استوری اینستاگرام
اگر به دنبال ساده‌ترین قالب‌ها برای ساخت استوری هستید به گونه‌ای که نشانی از نام تجاری شما باشد و کاربران فقط با دیدن استوری متوجه شوند که این محتوا برای کدام برند است بهتر است که از Unfold استفاده کنید. با این که مدت زمان کمی از انتشار این برنامه می‌گذرد با این حال توانسته کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند. علت آن هم چیزی جز تعداد بسیار زیادی از تم‌های شیک و ساده نیست. عموم افرادی که به بازاریابی در اینستاگرام علاقه دارند از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. این نرم افزار پیش نمایشی از آنچه که در اینستاگرام نمایش داده می‎شود را هم به شما نشان خواهد داد و فضایی مشابه با نرم افزار هدف ایجاد کرده تا شما در همان ابتدا بدانید که محتوایتان در اینستاگرام چگونه نمایش داده می‎شود.

استفاده از نرم افزار Seen برای استوری اینستاگرام
بسیاری از افراد فتوشاپ را تنها نرم افزار قابل قبول برای کارهای گرافیکی می‌دانند. با این که این نرم افزار از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است با این حال یاد گرفتن آن آنقدرها هم ساده نیست. اما اپلیکیشن‌هایی مانند Seen به وجود آمده‌اند تا شما بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن یک استوری حرفه‌ای به همراه انیمیشن بسازید. استفاده از این اپلیکیشن باعث می‌شود تا انتقال بین اسلایدهای مختلف بسیار جالب و به همراه انیمیشن انجام شود. به این صورت یک گام از رقیبان خود جلوتر خواهید بود چرا که توانسته‌اید محتوای متفاوتی را ارائه کنید. البته امکان استفاده از این برنامه در گوشی‌های اندروید وجود ندارد. به همین خاطر استفاده از آن زیاد رایج نشده است.

استفاده از نرم افزار Later برای انتشار به موقع استوری‌ها
به صورت کلی زمان‌بندی در انتشار محتوا در اینستاگرام بسیار مهم است. کاربران همیشه آنلاین نیستند و انتظار دارند که شما در موعد خاصی استوری‌های خود را بارگزاری کنید. اگر شما هم با مشکل فراموشی زمان آپلود استوری‌ها مواجه‌اید بهتر است که از برنامه‌ی Later به عنوان یک برنامه‌ریز دقیق استفادع کنید. با استفاده از این نرم افزار به جای این که خود ساعت انتشار را به خاطر سپارید، کافی است که زمان بندی و محتوای مورد نظر را به Later بدهید تا سر زمان اقدام به انتشار استوری‌‎ها کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید زمان خود را روی تولید محتوا و آنالیز قرار دهید به جای این که نگران باشید که موعد انتشار را از خاطر ببرید. اگر اینترنت شما در زمان مورد نظر خاموش باشد، یک اعلان در تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد که باعث می‎شود شما متوجه شوید و اینترنت خود را روشن کنید. خوش بختانه این نرم افزار برای تمام کاربران سیستم‌ عامل‌های مختلف در دسترس است.

استفاده از نرم افزار Inshot برای ساختن استوری‌های قوی
بارها پیش آمده که خواسته‌ایم یک محتوای ویدئویی را از طریق استوری آپلود کنیم اما اندازه و سایز آن نامناسب بوده و به همین خاطر کیفیت خروجی پایین آمده است. نرم‌افزار Inshot به شما کمک خواهد کرد که ویدئوها و عکس‌های خود را طوری تنظیم کنید که به بهترین شکل ممکن در استوری‌های اینستاگرام شما قرار بگیرد. اضافه کردن پس زمینه به عکس و فیلم، تعیین سایز ویدئوها و ... از جمله ویژگی‌های این نرم افزار است. حالا دیگر لازم نیست نگران عکس‌هایی باشید که بسیار بامزه‌ هستند اما سایز مناسبی برای انتشار در اینستاگرام ندارند! اپلیکیشن Inshot مشکل شما را حل خواهد کرد.

یاد گرفتن نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ برای کسانی که پیش زمینه‌ی خاصی با دنیای دیجیتال ندارند ممکن است کمی سخت و وقت‌گیر باشد. به همین خاطر اپلیکیشن‌های موبایلی به وجود آمدند که کار این افراد را ساده می‌کند. در این نوشته سعی کردیم تا تعدادی از باکیفیت‌ترین و جالب‌ترین این نرم‌افزارها را به شما معرفی کنیم. خوشبختانه کار با این برنامه‌ها بسیار ساده است وهر کسی می‌تواند در مدت زمان کم بر امکانات آن تسلط یابد.
 
بالا