معرفی راه های خنثی کردن فلاپ و شادوبن در اینستاگرام

  • شروع کننده موضوع roya
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

roya

New member
اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی است و طبیعتا تلاش میکند تا کاربران خود را تا حد زیادی راضی نگه دارد ، به این معنی که اگر فکر کند محتواهایی بر خلاف خواسته ی آن ها برای آن ها ظاهر می شود اقدام به جلوگیری می کند به همین خاطر شیوه های مقابله مختلفی برای پیج هایی که بر خلاف قوانین این شبکه ی اجتماعی عمل می کنند، به وجود آمده است.
معرفی راه های خنثی کردن فلاپ و شادوبن در اینستاگرام

چگونه از فلاپ شدن جلوگیری کنیم؟​

پیش از این که به نکات مهم برای جلوگیری از فلاپ شدن بپردازیم لازم است بگوییم که توجه به تولید محتوای خوب و یونیک کلید اصلی برای جوگیری از فلاپ شدن است. در واقع اینستاگرام تمام تلاش خود را می‎کند تا کاربرانش بهترین تجربه‎ی ممکن را در این شبکه‎ی اجتماعی داشته باشند و این موضوع تا حد بسیار زیادی در شیوه‎ی تولید محتوا و رفتار شما نهفته است. در این قسمت تعدادی از کارهایی که می‎تواند از فلاپ شدن پست شما جلوگیری کند را بیان خواهیم کرد.

پست‎های یونیک منتشر کنید​

یکی از نکات مهم برای جلوگیری از فلاپ شدن این است که پست‎های یونیک تولید کنید. یعنی پست‎هایی که به صورت کامل و صفر تا صد متعلق به خودتان هستند و به اصطلاح از پیج دیگری کپی نکرده‎اید. با انجام این کار نه تنها از فلاپ شدن پست خود جلوگیری خواهید کرد بلکه مخاطبان خود را هم راضی نگه می‎دارید.
اگر نمی‎دانید که چطور پست یونیک داشته باشید می‎توانید در ابتدای راه نگاهی به پست‎های رقبای خود بیاندازید. ببینید که آن‎ها روی چه موضوعاتی مانور می‎دهند و شما هم سعی کنید که از آن‎ها الگو بگیرید و اما محتوای منحصر به فرد خود را تولید کنید. همچنین می‎توانید از سایت‎های خارجی مطالبی را دریافت کرده و آن‌ها را ترجمه کنید. به این شیوه می‎توانید پست‎های یونیک خوبی را تولید نمایید.

کپشن‎های جالب و مفید بنویسید​

کپشن در واقع همان متنی است که زیر یک پست نوشته می‎شود. عکس‎ها با استفاده از کپشن تکمیل می‎شوند و آن‌ها می‎توانند منجر شوند که مخاطب مدت زمان بسیار بیشتری را در پیجتان سپری کند. وقتی که بتوانید یک کپشن خوب بنویسید، مخاطب روی محتوای شما مکث خواهد کرد. هر چقدر که این کپشن جذاب‎تر باشد، مدت زمانی که برایتان صرف خواهد کرد بیشتر هم خواهد بود.

منظور از فلاپ شدن پست در اینستاگرام چیست؟​

فلاپ شدن در واقع یکی از همان جریمه‎هایی است که اینستاگرام برای پیج‎های متخلف در نظر گرفته است. این اتفاق ممکن است برای هر پیجی رخ دهد. هنگامی که یک پیج دچار این مشکل می‎شود، اعتبار خود را از دست می‎دهد و میزان بازدید از پست‎های آن کاهش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.
فلاپ که به صورت انگلیسی flop نوشته می‎شود، به فارسی «شکست» ترجمه می‎شود. این ترجمه تا حدودی با کارکردی که این جریمه دارد همخوانی دارد. هنگامی که فلاپ شدن برای پست‎های شما اتفاق بیفتد، فقط افراد کمی که آن‌ها هم از فالوورهای شما هستند می‎توانند پست‎ مد نظر را ببینند و بقیه افراد قادر به مشاهده‎ی آن نخواهند بود. در نتیجه‎ی این اتفاق تعداد لایک، کامنت و ویوی پست افزایش نخواهد داشت.
برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله راه های ساده برای رفع فلاپ و شادوبن مراجعه کنید.
 
بالا