مراحل آموزش کسب درآمد اینترنتی به روش باینری آپشن

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
برای کسب درآمد آنلاین و اینترنتی از باینری آپشن شما باید طبق مراحل زیر عمل کنید.
یعنی مرحله به مرحله طبق مراحل زیر پیشرفت بروید تا بتوانید از این روش کسب درآمد کنید.


1- اولین مرحله برای کسب درآمد از باینری آپشن این است که شما یک بروکر مناسب انتخاب کنید. تمام کسب درآمد و درآمدزایی تان از طریق باینری آپشن توسط بروکر ها صورت می گیرد. یک سری سایت ها هستند که با توجه به امکانات و ابزارهایی که در اختیارتان قرار می دهند می توانید معاملات باینری آپشن را پیش بینی کنید. البته برای پیش بینی کردن درست معاملات ما باید حتما استراتژی قوی داشته باشید. توصیه می کنیم برای شروع از بروکر الیمپ ترید استفاده کنید.
بروکر الیمپ ترید یکی از بروکر های محبوب در دنیاست که امکانات فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد. بعضی از دوستان فکر می‌کنند که ثبت‌ نام در این بروکر برای ایرانیان غیرممکن شده است. اما برای اینکه بتوانید در الیمپ ترید ثبت نام کنید باید با آی پی سنگاپور وارد سایت شوید و ثبت نام تان را انجام دهید. پیشنهاد می کنیم برای این که متوجه نشوند شما ایرانی هستید شماره تلفن موبایل تان را تایید کنید.

2- دومین مرحله برای کسب درآمد اینترنتی از باینری آپشن این است که شما به کیف پول بیت کوین نیاز دارید. وارد سایت بلاک چین شوید و یک کیف پول بیت کوین بسازید. ساخت کیف پول بیت کوین اصلاً کار سختی نیست و شما در کمتر از یک دقیقه با وارد شدن به سایت بلاک چین (https://www.blockchain.com/) می توانید کیف پولتان را ایجاد کنید. فقط کافیست در این سایت ثبت نام کنید. شاید بپرسید که چه نیازی به حساب بلاک چین است. شما برای اینکه حساب الیمپ ترید تان را شارژ کنید و هر مبلغی که کار می‌کنید را بتوانید دریافت کنید باید از کیف پول بیت کوین تان استفاده کنید.

3- سومین مرحله برای کسب درآمد اینترنتی از باینری آپشن، استفاده از سایت های صرافی آنلاین است. با استفاده از سایت های صرافی آنلاین شما می توانید حساب بلاک چین تان را شارژ کنید و از حساب بلاک چین تان به حساب الیمپ ترید تان میزان سرمایه تان را جا به جا کنید. برای کسب درآمد اینترنتی از باینری آپشن برای شروع به 25 تا 30 دلار سرمایه اولیه نیاز دارید.
البته اصلا توصیه نمی کنیم در همان ابتدای راه حساب تان را شارژ کنید. شما باید برای این که بتوانید به درستی معاملات را پیش بینی کنید استراتژی قوی داشته باشید. پس در اولین قدم باید یک استراتژی قوی انتخاب کنید و آن را کامل یاد بگیرید. بعد از اینکه کامل استراتژی را یاد گرفتید و تمرین کردید می توانید حساب الیمپ ترید تان را شارژ کنید و شروع به پیش بینی معاملات کنید.

همانطور که گفتیم برای اینکه بتوانید حساب الیمپ ترید تان را شارژ کنید به صرافی آنلاین و کیف پول بلاک چین نیاز دارید. برای شارژ حساب الیمپ ترید تان شما باید از طریق صرافی های آنلاین حساب بلاک چین تان را به بیت کوین شارژ کنید و از طریق کیف پول بلاک چین تان ب حساب الیمپ ترید تان را شارژ میکنید.
 
بالا