رفع مشکل هنگ کردن کامپيوتر و لپ تاپ

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
رفع مشکل هنگ کردن کامپيوتر و لپ تاپ
اگر در حين انجام کار با کامپيوتر یا لپ تاپ، سیستم شما هنگ کرد و موس و صفحه کليد کار نکرد دکمه پاور کامپيوتر را براي چند ثانيه نگه داريد. با اين کار کامپيوتر یا لپ تاپ شما خاموش مي شود، سپس بعد از چند دقيقه دوباره آن را روشن کنيد.
راه اندازی مجدد کامپیوتر یا لپ تاپ هم می تواند به عنوان راه حلی ساده و فوری برای رفع مشکلات کندی کامپیوتر و بهبود سرعت عملکرد آن باشد.
یکی از راه حل های ساده برای رفع مشکلات کندی کامپیوتر و لپ تاپ راه اندازی مجدد یا ری استارت Restart آن است. گاهی اوقات، مشکل کاهش سرعت و کندی، از یک مشکل موقتی ویندوز ایجاد می ‎شود. خواه این مشکل وقتی یک برنامه است که مورد استفاده منابع زیادی است یا یک خطای پیکربندی ویندوز.
ریستارت کردن کامپیوتر و لپ تاپ شما انواع مشکلات رایج سیستمهای رایانه ای را رفع می کند، بنابراین ریستارت کردن لپ تاپ و کامپیوتر اولین گام عاقلانه است زمانی که بدون هیچ هشداری و به طور ناگهانی کامپیوتر شما کند بالا می آید. اگر شما کامپیوترتان را راه اندازی مجدد کردید و مشکل برطرف نشده و هنوز وجود داشته باشد، با عیب یابی ادامه خواهد داد تا مشکل را برطرف کند. شاید شما دارای برنامه های زیادی هستید که در استارتاپ قرار دارند و با راه اندازی سیستم اجرا می شوند.
 
بالا