جذب فالوور فعال

افزایش فالوور اینستاگرام

Hadis

New member
ما فالوور فعال به افرادی می گوئیم که به حوزه کسب و کار ما علاقه مند باشد و با محتواهای پیج ما تعامل مؤثر برقرار کند. پس نتیجه می گیریم جذب فالوور واقعی فعال بسیار سخت و زمانبر است؛ به ویژه برای کسانی که به تازگی در اینستاگرام پیج کاری خود را راه اندازی کرده اند.
برخی افراد ادعا می کنند که صرفاً با تولید محتوای مفید در اینستاگرام می توان به فالوورهای فعل دست یافت. ولی واقعیت امر این است که شخص که به تازگی پیج خود را راه اندازی کرده است اگر بخواهد با تولید محتوا فالوورهای فعال خود را افزایش دهد باید چند سال تلاش کند تا به کسب درآمد برسد.
اما تکنیک هایی وجود دارد که در صورت پیاده سازی آن ها می توانید در مدت زمان کوتاهی فالوورهای فعال و هدفمند به دست آورید.

اولین تکنیک
بهترین راه برای داشتن پیجی با فالوورهای فعال زیاد، خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای واقعی فعال و مرتبط با حوزه کسب و کارتان است؛ اطمینان داشته باشید چنین پیجی به طور طبیعی و با تولید محتوا فالوورهای خود را افزایش داده است. با خرید پیج با فالوورهای فعال شما نصف بیشتر راه را رفته اید و فقط کافی است انرژی خود را صرف تولید محتواهای خلاقانه جهت حفظ فالوورهای فعلی و جذب فالوورهای بیشتر کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر جهت خرید پیج اینستاگرامی، تیم پشتیبانی دیجی فالوور آماده ارائه مشاوره رایگان به شما است. برای دریافت مشاوره رایگان به وب سایت دیجی فالوور مراجعه کنید.

دومین تکنیک
خرید فالوور فعال در کنار تولید محتوای مستمر و تبلیغات است؛ این روش نسبت به روش قبلی کمی زمانبر است ولی اگر هوشمندانه و بطور مستمر فعالیت خود را در اینستاگرام ادامه دهید به نتایج مطلوب خواهید رسید.
 

ali2323

New member
دوستان تاحالا اصلا سایت خرید فالوور اینستاگرام رو امتحان کردید من خودم از اونجا خرید فالوور میکنم محصولاتش خیلی با کیفیت هستش و سریع تحویل میده.

 
بالا