تکنیک های کپشن نویسی در اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

Msshojaei

New member
چگونه در اینستاگرام برای پست هایمان کپشن بنویسیم؟
 

Hadis

New member
اول: کپشن خود را با جملات انگیزشی شروع کنید.

اگر می خواهید مخاطب کپشن شما را بخواند، باید کپشن خود، به خصوص دو جمله اول را به جالب ترین شکل ممکن شروع کنید. اینستاگرام ابتدا دو جمله اول کپشن را به مخاطب نشان می دهد و او برای خواندن کامل کپشن باید روی گزینه «more» کلیک کند.

اینستاگرام 2200 کاراکتر برای کپشن نویسی را در اختیار شما قرار می دهد، تا با نوشتن جملات انگیزشی بتوانید مخاطبان را ترغیب به یک اقدامی نمائید. پس سعی کنید متنی جذاب بنویسید که در مخاطب تان حس کنجکاوی ایجاد کرده و او با محتوای شما درگیر شود. تأکید می کنم جمله اول کپشن باید به قدری جذاب باشد که مخاطب کنجکاو شود و روی دکمه بیشتر کلیک کند.

دوم : استفاده از کپی رایتینگ ( تبلیغ نویسی) در متن کپشن

محتوای شما باید در همان نگاه اول برای مخاطب متقاعد کننده باشد؛ بعبارتی در کپشن باید مستقیماً مخاطب ایده آل خود را هدف قرار دهید و آنها را مجذوب خود کنید.
برای این کارباید مهارت کپی رایتینگ داشته باشید؛ هر کسی که به عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می کند باید سعی کند هنر تبلیغ نویسی را یاد بگیرد.

2 تکنیک کپی رایتینگ برای کپشن های اینستاگرام

تکنیک اول: آینده را برای مشتری ترسیم کنید.


مخاطب شما همیشه دو حالت قبل و بعد استفاده از محصول و یا خدمات مربوطه در ذهن خود تجسم می کند.

کاری که باید انجام دهید این است که این موضوع را در کپشن های خود در نظر بگیرید و آینده مخاطب و مزایای محصول و خدمت مربوطه را برای او به تصویر بکشید. یعنی به او بگویید اگر از محصولات/خدمات شما استفاده کند آینده اش چگونه تغییر خواهد کرد!

تکنیک دوم: ایجاد حس ترس در ناخودآگاه مخاطب

این تکنیک یکی از مهم ترین و کاربردی ترین نکاتی است که باید در کپشن نویسی رعایت کنید؛ در واقع بهتر است بگوییم که اگر ازاین تکنیک استفاده نکنید هرگز پیشرفت نخواهید کرد!

باید کپشن های خود را به گونه ای بنویسید که مخاطب احساس کند اگر از محصول/خدمت شما استفاده نکند، از بقیه جا می ماند. مخاطب اگر احساس خطر کند فوراً به حرف شما گوش می دهد.

سوم : فالوورهای خود را به انجام عملی دعوت کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که در کپشن های خود از مخاطب یک چیزی درخواست کنید و از او بخواهید کاری برای شما انجام دهد. مثلا سوالی بپرسید و به او بگویید که در کامنت پاسخ شما را بدهد یا خیلی ساده تر از مخاطب بخواهید پست شما را لایک کند، کامنت بگذارد، آن را برای دوستانش خود ارسال کند و یا آن را ذخیره کند. شما با این کار یک call to action در کپشن خود ایجاد می کنید.
 
آخرین ویرایش:

ali2323

New member
دوستان تاحالا اصلا سایت خرید فالوور اینستاگرام رو امتحان کردید من خودم از اونجا خرید فالوور میکنم محصولاتش خیلی با کیفیت هستش و سریع تحویل میده.

 
بالا