تفاوت فالوور فیک وفالوور واقعی

افزایش فالوور اینستاگرام

mohammadamir

New member
به جرات می توان گفت امروزه شبکه بزرگ اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپ های موجود در جهان است که کاربران فعال زیادی را در خود جای داده است اصلی ترین جز تشکیل دهنده اینستاگرام فالوور است فالوور فعال و واقعی این امکان را دارد که پست و استوری شما را لایک کند برای پست هایتان کامنت بزارد دارای پروفایل واقعی هستند
ولی فالوور فیک فعال نمی باشد و اکانت انها فیک می باشد فقط پروفایل انها واقعی می باشد و تعداد فالوور شما را بیشتر نشان میدهد اما با اضافه شدن فالوور واقعی میزان لایک و کامنت شما نیز بالا میرود
follower-purchase-guide2.jpg
مزیت فالوور فیک اینمی باشد که این اکانت ها تنها تعداد فالوور های پیج شما را زیاد نشان می دهند و هیچ تاثیری در فروش و افزایش فالوور واقعی شما نخواهد داشت. تشخیص صفحه ای که دارای فالوور فیک است بسیار راحت است و آن هم با تعداد لایک و ویو های پست های آن پیج کاملا مشخص می شود. که معمولا کاربران حرفه ای اینستاگرام سریعا متوجه این مورد می شوند.
تنها فایده ای که این اکانت ها دارند جذاب نشان دادن پیج شما در اولین برخورد یک اکانت واقعی با پیج شما می باشد. ولی برای نگه داشتن این فالوور باید از تکنیک های خاص اینستاگرامی استفاده کنید.
فالوور فیک و فالوور واقعی از نوع ایرانی یا خارجی در چند نکته با یکدیگر تفاوت‌های اساسی دارند. فالوورهای فیک عموما توسط نرم افزارهای خاص طراحی شده توسط برنامه‌نویسان به تعداد زیاد در زمان کوتاهی با استفاده از ایمیل‌های جعلی تولید می‌‎شوند. این حساب‌ها توسط یک انسان مدیریت نمی‌شوند و در اینستاگرام فعالیتی ندارند.
برای اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر وارد شوید (خواندن کامل مقاله فالوور فیک یا واقعی)
 
بالا