با تولید محتوا از اینترنت کسب درآمد کنید

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
تولید محتوا یکی از مهم ترین کارهایی است که هر مدیر کسب و کار اینترنتی برای اینکه کسب و کارش رشد کند و مخاطبان و کاربران خیلی ساده آن را پیدا کنند باید بلد باشد.
در کل تولید محتوا کاری است که هر کسب و کار اینترنتی که می خواهد حرفی برای گفتن داشته باشد باید انجام بدهد.در سایت آکادمی سبز مقالات زیادی در مورد نحوه تولید محتوای صحیح قرار دادم.
شما با استفاده از تولید محتوا می توانید کسب درآمد کنید. تولید محتوا در آینده یکی از پردرآمدترین و پولساز ترین مدلهای کسب درآمد اینترنتی است. چون خیلی از افرادی که به سراغ راه اندازی کسب و کار اینترنتی می روند و کسب و کار آنلاین شان را راه اندازی می کنند اصول تولید محتوا را نمی دانند. و نمی توانند محتوای مناسبی را برای کسب و کارشان و سایتشان تولید کنند.
اگر شما در زمینه تولید محتوا حرفه ای شوید و بتوانید محتوا های حرفه ای و اصولی تولید کنید مطمئن باشید افراد زیادی هستند که بابت تولید محتوا حرفه ای برای سایت شان به شما پول میدهند. البته برای کسب درآمد اینترنتی از طریق تولید محتوا راه و روش های زیادی وجود دارد. که در ادامه شما را با روشهای کسب درآمد از طریق تولید محتوا بیشتر آشنا خواهم کرد.

1_ مثلاً می توانید با تولید محتوا حرفه ای و جذاب برای سایتتان مخاطبان زیادی را جذب کنید و از طریق آنها درآمدزایی داشته باشید. به این صورت که یکسری از محتواهای سایتتان که فکر می کنید ارزش بسیار زیادی نسبت به بقیه محتواها دارد را به صورت پولی در اختیار مخاطبان و کاربران سایتتان قرار بدهید. دقیقاً مثل کسب درآمد از طریق وب سایت هایی که عضویت ویژه میفروشند.

در این مدل کسب درآمد از سیستم عضویت ویژه، در ابتدا شما یک وب سایت راه اندازی میکنید و شروع به تولید محتوا های رایگان برای مخاطبانتان می کنید. بعد از اینکه کاربران و مخاطبان تان زیاد شدند می توانید یک سری محتواها را به صورت پولی در اختیار آنها قرار بدهید.
البته منظور از تولید محتوا فقط تولید محتوای متنی مثل مقالات نمی باشد. شما در تمام زمینه ها می توانید محتوا های گوناگونی با فرمت های مختلف مثل ویدیو، صوت، اینفوگرافی و… تولید کنید.


۲_ یکی دیگر از روشهای کسب درآمد از تولید محتوا، تولید محتوا برای دیگران می باشد. اگر واقعاً اصول تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب را یاد بگیرید میتوانید بابت هر محتوایی که برای دیگران تولید میکنید کسب درآمد داشته باشید. برای اینکه بتوانید از این مدل کسب درآمد کنید باید اصول تولید محتوا حرفه ای و سئو شده را کامل یاد بگیرید.
 
بالا