بالا بردن لایک رایگان در اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

aynaznasomi

New member
بدون شک یکی از مهم ترین عوامل در راستای جذب لایک های فراوان، تولید محتوای جذاب و کاربردی می دباشد. اگر شما بتوانید محتوا های حرفه ای و با کیفیت تولید کنید که مخاطبان زیادی دنبال چنین مطالبی هستند و نیاز واقعی انها هارا با محتوای مناسب جواب بدهید تا تعداد لایک های شما هم به همان میزان افزایش پیدا کند.

زیرا زمانی که کاربری پست شما را مشاهده کند اگر از آن خوشش بیاید حتما آن را لایک می کند و به دوستان خود میفرستد. در این صورت میزان بازدید و لایک ها هم افزایش پیدا می کند زمانی که بازدید پیجتان بالا برود و لایکتان بیشتر شود صدی صد به صورت ارگانیک فالوور جذب خواهید کرد.

free-likes.jpg

این مورد باعث می گردد این روند پی در پی افزایش پیدا کند. ما هم به این علت پیشنهاد می کنیم که با تولید کردن محتوا های جذاب و استفاده از برنامه های جانبی جهت ویرایش و ادیت عکس هایتان بتوانید نظر مخاطبان را هر چه سریع تر جلب کنید. حتی می توانید از انواع برنامه ها جهت تدوین ویدیو هایتان نیز استفاده کنید.

اما افراد هم برای توجه بیشتر داشتن به یک پست به تعداد لایک‎ها نگاه می‎کنند. همه‎ی ما هر روز با هجم مه‎ی تعداد زیادی پست و استوری در اینستاگرام مواجه هستیم. در واقع هیچ کدام از ما حتی نمی‎توانیم به نصف این محتواها توجه نشان دهیم. به همین خاطر نیاز داریم تا آن‌ها را برای خود گزینش کنیم. بخشی از این گزینش‎ها با استفاده از تعداد لایک خواهد بود. پیش فرض ما این گونه است که پست‎هایی که لایک بیشتری دارند به احتمال زیاد محتوای جذاب‎تری هم خواهند داشت.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید
 
بالا