افزایش فالوور ایرانی

افزایش فالوور اینستاگرام

Msshojaei

New member
چرا افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام برای رشد پیج مهم است؟
 

Hadis

New member
ممکن است فکر کنید اگر صرفاً تعداد زیادی فالوور در پیج تان داشته باشید می توانید از اینستاگرام درآمدزایی کنید. اما باید بگویم برای برخی کسب و کارها موقعیت جغرافیایی فالوورها بسیار مهم است.

فرض کنید یک آنلاین شاپ لباس دارید، به نظرتان کسی در خارج از ایران زندگی می کند می تواند از شما خرید کند؟ توجه کنید شما حتی اگر خدمات ارسال محصول داشته باشید، به احتمال زیاد در داخل کشور این کار را انجام می دهید و محصولات خود را به خارج از کشور ارسال نمی کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که فالوورهایی که جذب می کنید ایرانی باشند.
پس اگر فالوورهایی که جذب می کنید خارجی یا حتی ایرانیان خارج از ایران باشند، نمی توانید محصولات خود را به آنها بفروشید.
با این تفاسیر افزایش فالوور ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. البته کسب و کارهایی هستند که خدمات آنلاین ارائه می دهند و فروش آن ها محدود به مکان نیست؛ برای این دسته تفاوتی در مکان جغرافیایی مخاطبانشان ایجاد نمی کند. زیرا خدمات آنلاین از طریق سرویس اینترنت ارائه می شود. اما در حال کلی اکثر کسب و کارها با فالوورهای ایرانی نتایج بهتری می گیرند.
 

ali2323

New member
اگع میخواین کسیب و کار راه اندازی بکنید برای پیجتون فالوور خریداری بکنید یا یک پیج با فالوور خریداری بکنید.من فالوور هامو از سایت خرید فالوور اینستاگرام خریداری میکنم.فالوور هاش واقعین و کیفیت عالیی دارن.

 
بالا