آنچه که باید در مورد خرید پیج اینستاگرام بدانید

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
بایدها و نبایدهای خرید پیج اینستاگرام
یکی از بزرگترین چالش‌ افرادی که قصد راه‌اندازی یک پیج در اینستاگرام دارند این است که آیا برای شروع کار اقدام به خرید پیج بکنند یا نه. این سوال توسط تعداد زیادی از دوستانم به صورت مداوم از من پرسیده شده است و مهم‌ترین دغدغه‌ی آن‌ها این بوده است خرید پیج اینستاگرام برای کاری که قصد شروع به آن را دارند می‌تواند موثر باشد یا خیر.
حقیقتاَ پاسخ مشخص و صد در صدی برای این پرسش وجود ندارد. شما بایستی با توجه به موقعیتی که هستید و با آگاهی بر مزایا و معایب خریدن صفحه در این شبکه‌ی اجتماعی اقدام کنید. به همین خاطر در این نوشته سعی دارم تا جنبه‌های مختلف این کار را مورد بررسی قرار داده و در انتها یک سایت خوب برای خرید صفحات اینستاگرامی معرفی کنم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

خریدن یک صفحه‌ی اینستاگرامی یعنی چه؟
همیشه آغاز کردن یک کار سخت‌ترین بخش و صبوری پیشه کردن برای جوانه زدن طاقت‌فرسان ترین قسمت‌های یک فرایند هستند. این موضوع سبب شده تا افرادی که به انجام چنین بخش‌هایی از کار علاقه دارند، اقدام به راه اندازی پیج‌ با موضوعات مختلف کرده و بعد از نتیجه گرفتن آن را به فروش برسانند. مثلا شما صاحب یک مغازه‌ی لباس فروشی در سطح شهر هستید.
برای این که نسخه‌ی اینستاگرامی فروشگاه خود را پیاده سازی کنید، اقدام به خرید یک پیج خواهید کرد. به این معنی که نام کاربری، رمز عبور و سایر مشخصات پیج به صورت کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد و از آن به بعد شما صاحب آن صفحه‌ی اینستاگرامی خواهید بود و می‌توانید آن را به شیوه‌ی مورد نظر خود ویرایش کنید.

چرا باید اقدام به خرید پیج اینستاگرام کرد؟
خریدن پیج یعنی شما نیازی نخواهید داشت تا زمان بسیار زیادی صرف تولید محتوا و جذب فالوور به صورت ارگانیک کنید. با این کار می‌توانید در عرض چند ساعت مالکیت یک پیج قوی را در دست گرفته و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. خصوصاَ اگر در دنیای فیزیکی صاحب فروشگاه هستید، جنس خاصی به فروش می‌رسانید یا خدماتی را ارائه می‌دهید، مزایای این کار برای شما روشن‌تر و واضح‌تر خواهد بود.
همانطور که پیشتر هم بیان کردیم، تولید محتوا و جذب مخاطب به روش‌های معمول زمان و هزینه‌ی زیادی در پی خواهد داشت. بنابراین اگر فرصت کافی برای فعالیت طبیعی در این شبکه‌ی اجتماعی را ندارید بهتر است که از روش‌هایی مانند خرید پیج اینستاگرام استفاده کنید.
 
بالا