آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب _ دیجی فالوور

  • شروع کننده موضوع roya
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

roya

New member
داشتن یک تعداد بالای سابسکرایبرها یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذاری و موفقیت شما در جامعه یوتیوب می‌باشد. خرید سابسکرایبرهای واقعی یوتیوب از سایت دیجی فالوور از جمله روش‌های موثر و موثری است که می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود در این پلتفرم مهم دست یابید.
آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب _ دیجی فالوور

قوانین یوتیوب در رابطه با کسب درآمد​

در حال حاضر قانون جدیدی در یوتیوب برای کسب درآمد وجود دارد و آن این است که هر کانالی در طول یک سال باید 4000 ساعت بازدید داشته باشد، البته لازم به ذکر است که تمام بازدید کنندگان باید افراد واقعی باشند.

به علاوه، 1000 نفر سابسکرایبر واقعی باید در کانال موجود باشند تا بتوان شروع به کسب درآمد در یوتیوب کرد.

در حقیقت یوتیوب برحسب تعداد بازدید ویدیوهای هر کانال، درصدی از سود تبلیغات را به عنوان درآمد به آن ها می دهد، یعنی اگر بازدید از یک ویدیو به حد نصاب مورد قبول یوتیوب برسد، یوتیوب مبلغی را بابت آن به حساب مالک کانال واریز می کند.

راه های متعددی در این رابطه وجود دارد که بتوان تعداد دنبال کنندگان یک کانال را افزایش داد. اما یک راه حل ساده در این زمینه، خرید سابسکرایب یوتیوب است که در ازای پرداخت مبلغ به راحتی می توان تعداد قابل قبولی سابسکرایبر به کانال اضافه کرد.

برای آشنایی بیشتر با مزایا و نحوه خرید سابسکرایب یوتیوب، مطالب بعدی را بخوانید.

مزایای خرید سابسکرایب یوتیوب​

همانطور که پیشتر ذکر شد، پیش نیاز لازم برای پیشرفت و درآمد دلاری در یوتیوب، داشتن اعضای بالا، تبلیغات و بیشتر دیده شدن می باشد. متاسفانه در چند سال اخیر این موضوع به یک رقابت تبدیل شده، هر کس بتواند بازدید را افزایش دهد، می تواند به کسب درآمد بالاتری برسد.

اینجاست که لزوم خرید سابسکرایب یوتیوب برای افزایش اعضا بیشتر احساس می شود؛ از مزایای این خرید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رسیدن هر چه سریع تر به 1000 عضو: پیش نیاز لازم برای شروع کسب درآمد در یوتیوب 1000 نفر سابسکرایبر واقعی است.
  • افزایش اعتبار کانال: هر چه تعداد اعضا و بازدید از ویدئوها بیشتر باشد، اعتبار کانال بیشتر است.
  • امکان ثبت اکانت یونیک: هر چه تعداد سابسکرایب کانال بالاتر باشد، می توان برند . . .
  • برای دیدن ادامه مطالب به مقاله مزایای خرید سابسکرایب یوتیوب چیست مراجعه کنید .
 
بالا