کسب درآمد درآمد اینترنتی از سئو ( Seo )

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
کسب درآمد از سئو و بهینه سازی سایت، اگر در حوزه اینترنت فعالیت کرده اید تا به حال کلمه seo یا سئو را شنیده اید.اگر هم نمی دانید که سئو یعنی چی در ادامه به شما خواهیم گفت!
شاید بپرسید سئو یعنی چی؟ سئو یا seo به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است. سئو یعنی اینکه شما کاری کنید که سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود.
وقتی یک کلمه کلیدی را در گوگل جستجو می کنید میبینید که سایت های زیادی در نتایج اول گوگل نشان داده میشوند، تمام این سایت هایی که در نتایج اول گوگل هستند روی سئو سایتشان کار کردند. شما از این روش می‌توانید علم سئو را یاد بگیرید و به یک سئوکار حرفه‌ای تبدیل شوید.
شما از طریق انجام دادن پروژه سئو سایت دیگران کسب درآمد می کنید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی بیشتر کسب و کارها به سمت کسب و کارهای اینترنتی کشیده شده‌اند. همانطور که میدانید اگر بخواهید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید نیاز به سایت دارید. بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید به فکر سئو و بهینه سازی سایت تان باشید.
اغلب کسب و کارهای اینترنتی راه‌اندازی می‌شوند بعد از اینکه سایت شان را راه اندازی می کنند نمی‌دانند که چطور می‌توانند سایتشان را در نتایج اول گوگل بالا بیاورند. اگر شما مهارت سئو و بهینه سازی سایت را یاد بگیرید می توانید پروژه سئو این افراد را انجام دهید. میزان درآمد که می توانید از این روش کسب درآمد اینترنتی به دست بیاورید به خودتان بستگی دارد اما اگر بتوانید به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید خیلی راحت می توانید پروژه های بالای ۱۰ میلیون تومان هم انجام دهید .
کسب درآمد از سئو و بهینه سازی سایت، یک موقعیت و یک فرصت بسیار عالی برای افرادی که قصد کسب درآمد از اینترنت را دارند است. زیرا افراد زیادی که کسب و کارهای اینترنتی شان را راه اندازی می کنند به دنبال یک سئوکار حرفه‌ای هستند. شما با یادگیری مهارت سئو می توانید پروژه سئو این افراد را انجام دهید.
خیلی از دوستان فکر میکنند که برای یادگیری سئو و بهینه سازی سایت نیاز به یادگیری علم برنامه نویسی و کد نویسی است. می خواهم به شما بگویم برای یادگیری سئو و بهینه سازی سایت اصلا نیازی به یادگیری برنامه نویسی و کد نویسی ندارید، چون سئو زبان برنامه نویسی نیست که بخواهید مهارت کدنویسی و برنامه نویسی را یاد بگیرید.
سئو سایت یک علم است که با یادگیری این علم به صورت کامل میتوانید وب سایت های دیگران را بهینه سازی کنید.
برای اینکه از طریق سئو و بهینه سازی سایت کسب درآمد کنید باید به صورت کامل با مراحل سئو سایت آشنا باشید. که در این بخش قصد دارم شما را به صورت کامل با مراحل سئو و بهینه سازی سایت آشنا کنم.
کلا مبحث سئو به 3 مرحله‌ی زیر تقسیم می‌شود:
  1. مرحله اول انتخاب کلمات کلیدی
  2. مرحله دوم سئو داخل یا on page seo
  3. مرحله سوم سئو خارجی یا off page seo
برای اینکه شما به یک سئو کار حرفه‌ای تبدیل شوید تا بتوانید از طریق سئو و بهینه سازی سایت دیگران درآمدزایی کنید باید این سه مرحله از سئو سایت را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید. فقط به این نکته توجه کنید برای اینکه بتوانید مبحث سئو را خوب یاد بگیرید باید تمام مراحلی که در ادامه به شما خواهیم گفت را خوب تمرین کنید.
برای یادگیری مبحث سئو مثل مبحث طراحی سایت اصلا نیازی به یادگیری مباحث طراحی و کدنویسی نیست. سئو یک علم است که باید آن را خیلی خوب یاد بگیرید.
 
بالا