کسب درآمد اینترنتی از فروش محصولات دست ساز

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
کی دیگر از ایده های بسیار پولساز و پردرآمد کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد از فروش محصولات دست ساز است. این ایده یکی از از ایده های بسیار خلاقانه یکی از شرکت کنندگان دوره پولسازی از اینترنت است.
یکی از شرکت کنندگان دوره پولسازی از اینترنت با توجه به اینکه خلاقیت بسیار زیادی در زمینه ساخت محصولات دست ساز مثل جاکلیدی، لیف های بافتنی، ساخت تابلو تزیینی با سنگ و… داشت، یک وب سایت فروشگاهی در این زمینه راه اندازی کرد و تمام محصولات دست سازش را به صورت کاملاً اینترنتی و آنلاین فروخت. و خیلی راحت بعد از 1 سال با فروش محصولات دست ساز به درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه رسید.
من این مورد را به شما گفتم که اگر فردی با استعداد و خلاق هستید می توانید محصولات دست سازتان را به صورت کاملاً اینترنتی و آنلاین در سایتتان بفروشید.
یک سری از دوستان فکر میکنند برای کسب درآمد اینترنتی حتما باید محصولات فیزیکی داشته باشند. در صورتی که اگر نیاز به محصولات فیزیکی دارید می توانید محصولات دست ساز خودتان را بفروشید. حالا این محصول دست ساز میتواند هر محصولی مثل تابلو نقاشی، کارهای دستی، کارهای تزیینی و… باشد.
البته به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید از این روش کسب درآمد آنلاین استفاده کنید حتماً باید یک وب سایت فروشگاهی راه اندازی کنید تا بتوانید محصولاتتان را به صورت اینترنتی بفروشید.
 
بالا