کسب درآمد اینترنتی از طریق گوشی

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
آیا شما هم تا به حال فکر کردید که با استفاده از موبایل که در دست دارید می توانید از طریق آن درآمدزایی کنید؟ خبر خوشحال کننده این است که شما با استفاده از گوشی موبایلی که دارید می‌توانید به درآمد میلیونی و چند ده میلیونی در ماه برسید. اما ممکن است فکر کنید که چطور می‌توانیم با استفاده از موبایلی که داریم کسب درآمد کنیم؟

البته اینم به شما بگم راه و روش های زیادی برای کسب درآمد از طریق موبایل وجود دارد! اما هدف من روش های کلیشه ای نیست. روشی که در ادامه به شما معرفی کردیم یکی از روش های بسیار پولساز برای افرادی است که به تدریس خیلی علاقه دارند و میخواهند فایل های آموزشی تولید کنند.

بهترین ایده ای که می خواهم به شما معرفی کنم ساخت محصولات آموزشی و دانلودی از طریق گوشی موبایل است. یکی از دلایلی که باعث می شود افراد در صنعت آموزش وارد نشوند و محصولات آموزشی شان را تولید نکنند این است که فکر می کنند حتماً باید به تجهیزات حرفه‌ای مثل ویس رکوردر، دوربین های فیلمبرداری حرفه ای نیاز دارند! در صورتی که شما اگر یک گوشی موبایل با کیفیت قابل قبول داشته باشید، تجهیزات لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید.

شما با استفاده از از دوربین موبایل تان می توانید بهترین فیلم های آموزشی ضبط کنید. با استفاده از ضبط صدای موبایل تان می توانید فایلهای صوتی تولید کنید و درون سایت یا شبکه اجتماعی تان بفروشید.

اگر می خواهید فیلم های بسیار حرفه ای طراحی کنید تنها لازم است که برنامه inshot که یک برنامه کاملا رایگان است را دانلود و نصب کنید و ویدیو های حرفه ای بسازید. با استفاده از برنامه inshot میتوانید ویدیوهایتان را به صورت حرفه ای ادیت کنید، بدون اینکه نیازی به کامپیوتر داشته باشید. برای ضبط صوت هم برنامه های زیادی وجود دارد که یکی از بهترین برنامه ها Hi-Q MP3 Recorder است.

با همین دو برنامه می توانید با استفاده از گوشی موبایلتان بهترین فایل های آموزشی را ضبط کنید.

اما ممکن است در ذهنتان این سوال ایجاد شود بعد از اینکه محصولات آموزشی ضبط کردیم چطور می توانیم آنها را بفروشیم؟ در مورد کسب درآمد از طریق ساخت محصولات آموزشی به صورت کامل در موارد بالا با شما صحبت کردیم. فقط تنها تفاوتی که این ایده با ایده های بالا دارد این است که شما از طریق گوشی موبایل تان کسب درآمد میکنید.

بهترین راه برای فروش محصولات آموزشی این است که یک وبسایت یا شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام راه اندازی کنید. البته بهتر است حتماً یک سایت داشته باشید و با استفاده از سایتی که راه اندازی میکنید میتوانید خیلی ساده تر محصولات و خدماتتان را بفروشید و می‌توانید کارهایی کنید که افراد خیلی راحت تر به شما اعتماد کنند.
 
بالا