کسب درآمد اینترنتی از طریق وبینار

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد اینترنتی بدون هزینه، کسب درآمد از طریق برگزاری وبینار یا همان برگزاری کلاس های آنلاین است. قبل از اینکه این روش درآمدزایی را به شما آموزش بدهم می خواهم به شما بگویم که اصلاً وبینار چیست؟
وبینار از دو کلمه وب و سمینار گرفته شده است. به کلاس های آنلاینی که به صورت اینترنتی و زنده برگزار می شود وبینار گفته می شود. برگزاری کلاس های آنلاین یکی از موقعیت های بسیار پولساز برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از طریق اینترنت را دارند. البته این روش بیشتر مناسب افرادی است که در یک زمینه یک مهارت یا یک تخصص خاص دارند و بخواهند به صورت کاملا آنلاین و اینترنتی به دیگران آموزش بدهند.

البته اگر فکر می کنید که هیچ مهارت و تخصصی ندارید اصلا جای نگرانی نیست. برای اینکه بتوانید از این روش درآمدزایی آنلاین استفاده کنید شما می توانید شروع به یادگیری یک مهارت و تخصص کنید. برای اینکه یک مهارت یاد بگیرید باید ببینید در چه زمینه ای علاقه دارید، به عنوان مثال ممکن است شما در زمینه فروش و بازاریابی خیلی علاقه داشته باشید می توانید در همین زمینه شروع به برگزاری کلاس های آنلاین و وبینار کنید. ممکن است شما به مهارت‌های بهبود فردی و روانشناسی خیلی علاقه داشته باشید میتوانید در همین زمینه با استفاده از برگزاری وبینار کسب درآمد کنید
پس اگر هیچ مهارت و تخصصی ندارید نباید نگران باشید اگر به برگزاری وبینار خیلی علاقه دارید و می خواهید به صورت آنلاین تدریس کنید، این روش کسب درآمد از اینترنت می‌تواند یک فرصت پولساز برای شما باشد.
اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که اگر بخواهیم مخاطبان و افرادی را جذب وبینار من کنیم باید چه کار کنیم؟

اگر بخواهید افراد زیادی را جذب وبینارتان کنید باید کاری کنید که با شما آشنا شوند و به شما اعتماد کنند. از مهمترین موضوعات برای شرکت در دوره های آنلاین شما اعتمادسازی است. برای این که بتوانید کاری کنید که این افراد شما را پیدا کنند بهترین راه این است که یک وب سایت راه اندازی کنید. کلا به این نکته توجه کنید که اگر قصد کسب درآمد از اینترنت را دارید راه اندازی وب سایت جز مباحث بسیار اصلی می باشد.

بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید شروع به جذب ترافیک کنید. بهترین راه برای جذب ترافیک سئو و بهینه سازی سایت است. وقتی سایتتان را بهینه سازی می کنید باعث می‌شود در همان زمینه که فعالیت می‌کنید مخاطبان و افراد خیلی راحت شما را پیدا کنند و جذب سایتتان شوند. بعد از اینکه شما را پیدا کردند باید کاری کنید که به شما اعتماد کنند. بهترین راه برای اعتماد سازی این است که بتوانید نیاز مخاطبانتان را به خوبی شناسایی کنید و آنها را برطرف کنید.

اگر کسی وارد سایت شما شد و توانست با استفاده از محتواهایی که برای سایتتان تولید می کنید نیازش را برطرف کنید خیلی راحت به شما اعتماد می کند. بعد از اینکه کاربرانتان به شما اعتماد کردند کافیست که اطلاعات تماسشان را دریافت کنید و با آنها در ارتباط باشد. وقتی خیلی خوب اعتماد سازی کنید کافیست با مخاطبان خود تماس بگیرید.
بهترین راه تماس با مخاطب ارسال ایمیل و موبایل مارکتینگ است. فقط کافیست که به کاربرانتان اطلاع بدهید که میخواهید وبینار برگزار کنید. اگر خیلی خوب بازاریابی کنید می توانید آن ها را به مشتری خود تبدیل کنید. البته در دوره رایگان کسب درآمد نامحدود از اینترنت به صورت کامل در مورد اعتمادسازی با شما صحبت کردیم.
 
بالا