کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی سایت

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت، کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی برای دیگران است. همانطور که گفتیم اینترنت به یک منبع پولساز تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی بیفتند.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد می‌خواهند کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند و محصولات و خدماتشان را به صورت آنلاین در اینترنت بفروشند نیاز به سایت دارند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد هیچ مهارت و تخصصی در راه اندازی و ساخت سایت ندارند در بیشتر مواقع کار طراحی سایت شان را به افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می‌سپارند. و این خیلی خوب است که شما مهارت طراحی سایت را یاد بگیرید و برای این افراد سایت راه اندازی کنید.

البته در این زمینه بهتر است که به شما این نکته را هم بگویم که اگر بخواهید برای دیگران وب سایت راه اندازی کنید اصلاً نیازی نیست که حتماً زبان های برنامه نویسی مثل html, css, js, php و… را یاد بگیرید. یکی از باورهای اشتباه این است که افراد فکر می‌کنند اگر بخواهند برای خودشان و دیگران سایت راه اندازی کنند نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی است. اگر بخواهید این زبان های برنامه نویسی را کامل یاد بگیرید ممکن است به ماه ها و حتی سال ها زمان نیاز باشد.
اما با توجه به اینکه می‌خواهید خیلی زودتر از طریق اینترنت کسب درآمد کنید، می خواهم به شما بگویم که اصلا نیازی نیست حتماً زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید. شما با استفاده از سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوایی که در همین مقاله در موردشان صحبت کردیم میتوانید وب سایت های حرفه‌ای برای مشتریان تان بسازید.
پس وظیفه شما این است که کار با سایت ساز ها را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. البته اگر می خواهید در این زمینه کسب درآمد کنید ما به شما توصیه می‌کنیم حتماً از سایت ساز وردپرس استفاده کنید. اگر شما وردپرس را به صورت حرفه ای یاد بگیرید میتوانید وبسایت های حرفه‌ای و تخصصی برای مشتریانتان راه اندازی کنید.
شاید بپرسید که میزان درآمد اینترنتی که می‌توانم از روش طراحی سایت برای دیگران داشته باشم چقدر است؟
اول از همه میزان درآمدی که می توانید از این روش کسب درآمد آنلاین داشته به خودتان بستگی دارد. اما می خواهم با یک دید بهتر به شما بگم که چقدر می‌توانید از این روش درآمد اینترنتی داشته باشید!
اگر به تصویر زیر نگاه کنید می‌بینید که اکثر افراد برنامه نویس و شرکت های طراحی سایت برای اینکه یک سایت معمولی راه اندازی کنند بالای ۵ میلیون تومان از مشتری میگیرد. یعنی شما می توانید بابت هر سایتی که برای مشتریانتان راه اندازی می کنید چندین میلیون تومان بگیرید. و نکته بسیار جالب این است که اگر سایت مشتریانتان را با وردپرس راه اندازی کنید، در بدترین حالت ممکن اگر روزانه ۱ تا ۲ ساعت زمان بگذارید در کمتر از یک هفته می توانید یک سایت حرفه‌ای برای مشتریان راه اندازی کنید.
 
بالا