کسب درآمد اینترنتی از ساخت کلیپ آموزشی

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
یکی دیگر از روش های درآمدزایی از اینترنت، کسب درآمد از طریق ساخت فیلم های آموزشی است. برای اینکه از این روش درآمد زایی استفاده کنید شما باید در یک زمینه مهارت و تخصص داشته باشید. البته اگر هیچ مهارت و تخصصی ندارید اصلا جای نگرانی نیست!
در ادامه روش اصلی درآمدزایی از ساخت فیلم های آموزشی را به شما خواهیم گفت به شما آموزش خواهیم داد که چطور می‌توانید از طریق ساخت دوره ها و فیلم های آموزشی به درآمدهای میلیونی برسید.
همانطور که گفتیم برای ساخت فیلم های آموزشی شما باید یک مهارت و تخصص خاص داشته باشید. اگر هم هیچ مهارت و یا تخصصی ندارید و به تدریس خیلی علاقه دارید می‌توانید با توجه به علاقه تان یک حوزه فعالیت را انتخاب کنید و در کنار راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان شروع به یادگیری و افزایش تخصص کنید.
ممکن است شما در زمینه روانشناسی و یا بهبود فردی کتاب‌های زیادی مطالعه کرده باشید. می توانید همان کتاب هایی که مطالعه کردید را به فیلم های آموزشی تبدیل کنید. یا اینکه ممکن است در زمینه مذاکره و افزایش فروش کتاب های زیادی خوانده باشید می توانید همان مطالب و مباحثی که یاد گرفتید را ویدیوهای آموزشی تبدیل کنید.
البته ممکن است شما در یک زمینه خاصی مهارت و تخصص داشته باشید، اگر در یک زمینه خاصی مهارت و تخصص دارید این یک فرصت عالی برای شما است. اگر مهارت و تخصص داشته باشید دیگر نیازی به متخصص شدن در یک حوزه خاصی را ندارید. مثلا ممکن است شما مهارت زبان انگلیسی را دارید می توانید به ساخت فیلم های آموزشی در این زمینه شروع به درآمدزایی کنید. یا اینکه ممکن است شما در یک درس خاص مهارت و تخصص دارید، مثلاً ممکن است ریاضی و فیزیک مهارت بالایی داشته باشید میتوانید فیلم های آموزشی در این زمینه ضبط کنید و شروع به درآمدزایی کنید.
این مدل کسب درآمد از اینترنت بیشتر مناسب افرادی است که به تدریس خیلی علاقه دارند. شما هر مهارت و یا تخصص جدیدی را که یاد می گیرید باید به فیلم های آموزشی تبدیل کنید. شاید فکر کنید که ساخت فیلم آموزشی ممکن است سخت و دشوار باشد! البته هر کاری سختی خودش را دارد. البته به این نکته هم توجه کنید که برای ساخت فیلم های آموزشی اصلا نیاز به تجهیزات حرفه ای فیلمبرداری ندارید.
یکی از بزرگترین مشکلات بسیاری از افراد که این روش کسب درآمد از اینترنت را شروع نمی کنند این است که فرد ایده آل گرایی هستند. اگر شما فرد ایده آل گرایی باشید مطمئن باشید پیشرفت چندانی نخواهید داشت.
برای اینکه بتوانید فیلم های آموزشی ضبط کنید دو راه پیش رو دارید، راه اول اینکه شما با استفاده از دوربین گوشی تان فیلم ضبط کنید، یعنی جلو دوربین گوشی تان شروع به ضبط فیلمی کنید. و راه دوم هم این است که از صفحه دسکتاپ کامپیوترتان فیلم بگیرید و به وسیله یک میکروفن شروع به حرف زدن میکند. البته بهتر است اگر می خواهید حرف بزنید یک پاورپوینت زیبا درست کنید و شروع به حرف زدن کنید و با استفاده از نرم افزارهایی که از صفحه کامپیوترتان فیلم میگیرند از صفحه کامپیوتر تان فیلم بگیریم. برای ضبط ویدیو بستگی به خودتان دارد که می خواهید از کدام روش استفاده کنید.
فقط به این نکته توجه کنید برای اینکه بتوانید فیلم های آموزشی تان را در اینترنت بفروشید باید حتماً سایتتان را راه اندازی کنید. البته در مورد راه اندازی و ساخت سایت به صورت کامل با شما صحبت کردیم. اگر واقعا به تدریس و آموزش دادن به دیگران علاقه دارید این ایده می‌تواند مناسب شما باشد.
 
بالا