کسب درآمد اینترنتی از دیجی کالا

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
یکی دیگر از ایده های پردرآمد و پولساز کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا است. همانطور که می دانید فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که درآمد اینترنتی روزانه این فروشگاه اینترنتی چندین میلیارد تومان در روز است.
به تازگی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کرده است. اگر ایده خاصی برای کسب درآمد از طریق اینترنت ندارید ما به شما توصیه می کنیم این ایده را انتخاب کنید. حالا شاید بپرسید که چطور می توانیم از طریق دیجیکالا درآمدزایی داشته باشیم؟
البته در مورد این موضوع در مطالب قبلی بالا صحبت کردم اما تصمیم گرفتم که به صورت جامع تر و کامل تر در مورد سیستم کسب درآمد اینترنتی دیجی کالا با شما صحبت کنم. به شما از ۰ تا ۱۰۰ و مرحله‌ به‌ مرحله بگم که چطور می‌توانید از طریق سیستم همکاری در فروش دیجی کالا بدون نیاز به خرید هیچ محصول و کالایی و بدون نیاز به هیچ انباری به صورت مستقیم محصولات دیجی کالا را بفروشید و به صورت کاملا اتوماتیک به ازای هر فروشی که صورت می گیرد پورسانت دریافت کنید.
البته قبل از اینکه به شما آموزش بدیم که چطور می توانید از طریق دیجی کالا کسب درآمد کنید بهتر است شما را با سیستم همکاری در فروش آشنا کنیم. پس همراه ما باشید تا شما را مرحله به مرحله نحوه کسب درآمد اینترنتی از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا آشنا کنم.
سیستم کسب درآمد دیجی کالا یا همان سیستم همکاری در فروش دیجی کالا یک سیستم آنلاین است که شما با عضویت در آن می توانید به صورت اختصاصی محصولات دیجی کالا را به دیگران بفروشید و به ازای هر فروشی که انجام می دهید مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت میکنید.
البته تمام فروشگاه های اینترنتی دنیا مثل آمازون و علی بابا هم شامل این سیستم کسب درآمد هستند اما با توجه به تحریم ها کسب درآمد از بقیه فروشگاه های اینترنتی خارجی کمی سخت و دشوار شده است.
دیجی کالا که بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است روزانه چند صد هزار نفر از این فروشگاه اینترنتی دیدن می‌کنند. دیجی کالا یک فرصت پولساز راه‌اندازی کرده است که بسیاری از افراد بتوانند مثل آب خوردن با فروش محصولاتش کسب درآمد کنند.
برای کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا اصلاً نیازی به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیست. اصلا نیازی نیست که خودتان به صورت دستی محصولات دیجی کالا را خرید کنید و انبار کنید و بعد از اینکه آنها را فروختید پورسانت خود را دریافت کنید.
نه نیاز به سرمایه زیادی دارد و نه نیازی به خرید محصولات از دیجی کالا و نیاز داشتن به انبار! حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کسب درآمد از دیجی کالا به چه صورت است؟
برای کسب درآمد اینترنتی از این روش دیجی کالا سیستم همکاری در فروش راه اندازی کرده است که در اولین قدم باید در آن ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام در آن بخش باید تمام اطلاعات تان را کامل وارد کنید تا اکانت تان تایید شود. بعد از اینکه اکانتتان تایید شد باید در دیجیکالا سایت یا شبکه اجتماعیتان را اضافه کنید. بعد از اینکه رسانه شما تایید شد شما میتوانید شروع به ساخت لینک های اختصاصی کنید . اگر کسی با استفاده از لینک های اختصاصی که ساختید از سایت دیجی کالا خرید کند به صورت اتوماتیک پورسانت تان را در پنل کاربری تان دریافت میکنید. هر موقع نیاز داشتید سریع می توانید آن را به حساب بانکی‌تان منتقل کنید. البته در ادامه به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش میدهیم که چطور از 0 از سیستم کسب درآمد دیجی کالا درآمدزایی کسب کنید.
افراد زیادی هستند که با راه‌اندازی این سیستم همکاری در فروش دیجی کالا توانستند به درآمد های چند ده میلیونی در ماه برسند. نکته بسیار جالب اینجاست اگر بخواهید محصولات دیجی کالا را بفروشید به هیچ چیزی نیاز ندارید! یعنی نیاز دارید که محصولات را به صورت مستقیم از دیجی کالا تهیه کنید و به دست مشتری برسانید، نیاز دارید که یک انبار داشته باشید و محصولات دیجی کالا انبار کنید و بعد از اینکه کسی محصولات را خرید خودتان را بردارید و…
اگر واقعا بخواهید با استفاده از فروش محصولات دیجی کالا به درآمدهای میلیونی در ماه رسید فقط و فقط به یک وب سایت نیاز دارید. برای راه اندازی و ساخت سایت هم اصلا نیازی به علم برنامه نویسی و کدنویسی ندارید همان طور که گفتیم خودتان می توانید با استفاده از سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس در کمتر از یک ساعت یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید. پس فقط و فقط باید به فکر راه اندازی و ساخت سایت باشید، پس مثل آب خوردن می توانید در کمتر از یک ساعت یک فروشگاه اینترنتی کاملاً حرفه‌ای را اندازی کنید.
 
بالا