معرفی معتبرترین وب سایت ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
سایت بای فالوور ؛ بهترین و معتبرترین ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی
می‌دانید که اینستاگرام تا چه حد بین عموم مردم محبوب است و علاوه برا مقاصد تفریحی برای بیزنس و کسب درآمد هم می‌توان از آن استفاده کرد. اگر بتوانید کمی خلاق باشید و از شیوه‌های صحیح برای پیشبرد کار خود استفاده کنید، خواهید توانست در مدت زمانی نه چندان طولانی به یک درآمد قابل قبول برسید. شاید هنگامی که به خیل عظیم پیج‌های پرطرفدار در این بستر نگاهی می‌اندازید نامید شده و فکر می‌کنید که در این فضای بزرگ چگونه می‌توانید طرفداران خود را پیدا کنید. البته که این ترس شما قابل احترام اما حل شدنی است. پیج‌های متفاوتی که در این فضا می‌بینید، همه خودشان از صفر شروع نکردند بلکه از روش‌های دیگری مانند خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام از سایت‌های ارائه کننده مانند بای فالوور استفاده کرده اند که به افزایش فالوور و لایک و کامنت و ویو کمک می‌کنند. در این نوشته قصد داریم شما را با این سایت ارائه دهنده‌ی خدمات اینستاگرامی آشنا کرده و درباره جنبه‌های مختلف آن صحبت کنیم.


best-buy-follower-site.jpg

چند نکته‎ ی مهم درباره تاثیر اینستاگرام در کسب‌و‌کارها
تقریبا بعید است که یک شخص دارای یک تلفن همراه هوشمند بوده و اپلیکیشن اینستاگرام را روی آن نصب نکرده باشد. تحقیقات نشان داده است که افراد آخرین چیزی که در هر روز چک می‌کنند، پیج اینستاگرامشان است. در ابتدای راه‌اندازی این شبکه‌ی اجتماعی تنها هدف سرگرمی و اطلاع رسانی بوده است اما بعدها مردم با مشاهده‌ی قابلیت‌های مختلف آن و پیوستن برندهای نامی سطح جهان به این شبکه متوجه شدند که می‌توانند از آن درآمد هم داشته باشند.
در این میان افراد با پیدا کردن راه‌های مختلف برای جذب مخاطب بیشتر که یکی از آن‌ها خرید فالوور اینستاگرام است، توانسته‌اند به درآمدهای قابل توجهی رسیده و در ادامه کسب‌و‌کار خود را بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌کردند، گسترش دهند.
پیج‌های مختلف با موضوعات متفاوتی که دارند، طرفداران خود را در سراسر جهان پیدا می‌کنند. همچنین شیوه‌ی کسب درآمد‌ها در اینستاگرام هم متفاوت است. 2 شیوه‌ی اصلی کسب درآمد در این فضا پذیرش تبلیغات و فروش محصول به طور مستقیم است. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید تا شیوه‌های قدیمی کسب درآمد را رها کرده و راه و روش جدیدی را پیش بگیرید، بهترین کار خرید فالوور اینستاگرام ، خرید لایک اینستاگرام و خرید کامنت و شروع کار است. در واقع افزایش فالوور و لایک و کامنت و ویو می‌توان شاهراه ورود شما به این حوزه باشد.

مراکز ارائه خدمات اینستاگرام چیست و چه چیزی ارائه می‌کنند؟
بسیاری از افراد که شروع به فعالیت در اینستاگرام می‌کنند، با مشاهده‌ی رقیبان پرقدرت خود پس از مدتی دچار یاس شده و دست از کار می‌کشند. به این خاطر که فکر می‌کنند، توانایی لازم برای رساندن خود به آن سطح از دیدن شدن را ندارند و پا پس کشیده و تسلیم می‌شوند. در صورتی که این کار صد در صد اشتباه است. هیچ کدام از پیج‌های معروف از صفر شروع نکردند و از راه‌های میانبری هم استفاده کردند. به همین دلیل سایت‌هایی به وجود آمد که برای آسان‌تر شدن کار افراد، اقدام به فروش فالوور، لایک، کامنت، ویو و ... می‌کنند.
این سایت‌ها در ازای دریافت مبلغ مشخصی پول و طبق سفارش به پیج شما فالوور و به پست‌های شما لایک و کامنت اضافه می‌کنند. اصولا هر آنچه که برای گسترش پیج خود به آن نیاز دارید را می‌توانید در این سایت‌ها پیدا کنید.

بای فالوور یک سایت خوب برای دریافت خدمات اینستاگرامی
همانطور که در ابتدای نوشته به آن اشاره کردیم هدف ما از نوشتن این مقاله معرفی یک مرجع خوب برای خرید فالوور و ... است. بای فالوور یکی از قدیمی‌ترین‌ها و معتبرترین سایت‌ها در این زمینه است. افرادی که می‌خواهند اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنند همیشه در ابتدای راه با سوالاتی مانند چگونه می‌توانم یک سایت خوب برای خرید پیدا کنم مواجه هستند و عموما با لیستی بلند بالا از سایت‌ها مواجه شده و بیشتر گیج می‌شوند. اما چرا در میان صدها سایت ارائه کننده این خدمات ما بای فالوور را به شما معرفی کرده‌ایم؟

فالوورهای واقعی
متاسفانه بخش قابل توجهی از خرید و فروش‌های فالوور بر اساس فالوورهای فیک است که تجربه نشان داده نه تنها برای شما هیچ سودی در بر نخواهد داشت، بلکه ممکن است ضرررسان هم باشند. آنچه که شما برای پیشرفت پیج خود نیاز دارید فالوور واقعی همانند فالوورهایی است که به صورت طبیعی به پیج شما جذب شده‌اند هست. فالوورهای واقعی نرخ اینگیجمنت پیج شما را هم بالا خواهند برد. به این معنی که با لایک کردن، کامنت گذاشتن و ... منجر می‌شوند تا اینستاگرام بفهمد پیج شما از کیفیت بالایی برخوردار است. در واقع شما با دریافت فالوور گویی خرید لایک اینستاگرام انجام داده اید. اما فالوورهای فیک واقعی نبوده و نرخ اینگیجمنت را افزایش نمی‌دهند. از سویی دیگر ممکن است توسط اینستاگرام شناسایی شده و از لیست فالوورهای شما حذف شوند. در نتیجه تمام هزینه‌ای که کرده‌اید از بین خواهد رفت.

شفافیت و پشتیبانی 24 ساعته
برخی از سایت‌ها در رابطه با خدماتی که ارائه می‌کنند و کیفیت آن‌ها اغراق کرده که کاملا مشهود و محسوس هستند. برای مثال برخی از سایت‌ها ادعا می‌کنند که ریزش آن‌ها صفر است و یا این که می‌توانند فالوور بر اساس جنسیت به شما تحویل دهند که به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. در بای فالوور همه چیز کاملا صادقانه گفته شده و محدودیت‌ها نیز بیان شده است. همچنین شما با خرید هر محصولی هر چند با قیمت کم از پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته پرسنل این سایت برخوردار خواهید شد و می‌توانید مشکلات رخ داده را با آن‌ها در میان بگذارید. پرسنل بای فالوور در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهند داد. پشتیبانی شامل خرید لایک اینستاگرام ، خرید فالوور، ویو، کامنت و ... می‌شود.


قیمت مناسب
اگر نگاهی به قیمت‌های سایت‌های مختلف بیاندازید متوجه خواهید شد که بای فالوور تقریبا میانگینی از تمام آن‌هاست. به این خاطر که برخی از سودجویان اقدام به فروش فالوور فیک به قیمت بسیار پایین یا فروش آن با قیمت‌های نجومی و عجیب و غریب کرده و سر افراد ناگاه کلاه می‌گذارند. اما در بای فالوور قیمت‌ها برای خرید فالوور اینستاگرام معقولانه و منصفانه است. شما هزینه می‌کنید و نتیجه‌ی آن را هم به همان اندازه که هزینه‌ کرده‌اید دریافت خواهید کرد.

ما در این نوشتار سعی کردیم تا یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینستاگرام یعنی بای فالوور را به شما معرفی کنیم که افزایش فالوور و لایک و کامنت و ویو تخصص آن‌هاست. شما در این سایت می‌توانید از خدماتی مانند خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام استفاده کرده و پیج خود را گسترش دهید.
 
بالا