معرفی بازی پابجی موبایل

  • شروع کننده موضوع Farzad
  • تاریخ شروع
افزایش فالوور اینستاگرام

Farzad

Member
بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) محصولی متفاوت از استودیو بازی‎‌سازی Tencent Games در سبک اکشن است که ابتدا نسخه کنسول آن ساخته شد و محبوبیت فراوانی به دست آورد. به دنبال موفقیت آن شرکت سازنده آن را برای سیستم ‎عامل اندروید و iOS تحت عنوان پابجی موبایل بازسازی کرد تا علاقه ‎مندان بتوانند روی دستگاه ‎های همراه خود این بازی فوق ‎العاده را تجربه کنند.
این بازی سبک متفاوتی دارد و بازیکن را در فضایی قرار می‎دهد تا برای بقا با حریفان مبارزه کند و از مبارزه‎های گوناگون لذت ببرد.
خصوصیات بازی PUBG Mobile در یک نگاه:
گرافیک عالی و توجه بسیار به جزئیات
مبارزه با 100 بازیکن مختلف در نقشه‎ای با مساحت 8 در 8 کیلومتر
مجموعه متنوعی از سلاح‎ها
قابلیت استفاده از وسایل نقلیه گوناگون
به کارگیری موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine
افکت‎های صوتی سه بعدی
امکان استفاده از سلاح‎های غول‎پیکر و موشک
قابلیت ایجاد تیمی از دوستانتان
فراهم‎سازی محیطی جذاب برای مبارزه
گیم‎پلی آسان
سازگار با نسخه های اندروید 5.1.1 به بالا


بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی‎های کنسولی برای موبایل بازسازی شده است و استفاده از قابلیت‎های بالا و همچنین تکیه فراوان به هوش بازیکن شما را تا ساعت‎ها سرگرم می‎کند.
در این بازی 100 بازیکن به صورت همزمان در بخش چند نفره وارد محیط بازی می‎شوند و تنها فردی که در پایان بازی باقی می‎ماند عنوان برنده را به دست می‎آورد.
در PUBG Mobile باید لوازم و وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید و بازی در اختیار شما مجموعه‎ ای از سلاح‎های مختلف و انواع ماشین‎ها، قایق‎ها و حتی موتورسیکلت قرار می‎دهد.
جذابیت بازی به کمک استفاده از جلوه‎های صوتی بیشتر شده است به نحوی که صدا کیفیت 7.1 کاناله دارد.
یکی دیگر از جنبه‎های متفاوت بازی فراهم‎سازی قابلیت تشکیل تیم و مبارزه گروهی با سایر دشمنان است.
به دلیل گرافیک فوق ‎العاده بالای بازی افرادی که دستگاه‎های ضعیف‎تر دارند می‎توانند نسخه لایت بازی به اسم PUBG MOBILE LITE را دانلود کنند و به جمع گسترده و میلیونی بازیکنان دیگر بپیوندند.
در بازی پابجی موبایل تمامی بازیکنان حسی واقعی خواهند داشت و با چتر روی جزیره فرود می‎آیند و باید تلاش کنند منابع را از ساختمان‎های متروکه پیدا کنند. تنها راه‎ حل بقا در این بازی غارت منابع و کشتن فوری دشمنان است و برنده کسی است که با تاکتیک و استراتژی بتواند به سایرین غلبه کند.
اولین نگرانی افرادی که یک بازی کنسولی را روی موبایل تجربه می‎کنند کنترل سخت بازی است. اما توسعه‎دهندگان پابجی موبایل توانسته‎اند به خوبی با این چالش کنار بیایند.
از طرفی تبلیغات داخل بازی بسیار کم است و شرکت سازنده برای بالا بردن سطح علاقه بازیکنان به آن و همچنین افزایش سرعت بازی از راهکارهایی مانند جوایز روزانه و تورنمنت‎های فصلی استفاده کرده‎اند.
یکی دیگر از ویژگی‎های ممتاز بازی اضافه شدن نقشه‎های بیشتر بعد از هر آپدیت است. علاوه بر این بازیکنان می‎توانند مانند نسخه کنسولی روی حساب خود آیتم‎های سفارشی متفاوتی داشته باشند و براساس سلیقه خود یک شخصیت اختصاصی خلق کند. بدون شک تکرار چندباره بازی روی بالا بردن سطح تجربه بازیکن تاثیرگذار است.
تلاش سازندگان بازی در ساده‎سازی کترل آن قابل تحسین است. بازیکن می‎تواند با کمک جوی استیک داخل بازی شخصیتش را تحت کنترل خود بگیرد و با استفاده از یک سیستم نشانه‎گیری خودکار دقت شلیک بالایی داشته باشد.
در زمان روبرو شدن با دشمنان فرصت زیادی برای کشتن او ندارید و باید نهایت خود را به کار بگیرید. دقت در شلیک و نشانه‎گیری اگر به درستی انجام نشود مرگ شما را به همراه می‎آورد.

مواردی در بازی به نسبت نسخه کنسولی بازی خودکار شده‎اند تا تجربه کنترل بازی بی‎نقص باشد مانند باز کردن خودکار درها، برداشتن خودکار سلاح از روی زمین و تجهیز آن.
بدون شک استفاده از یک هدفون خوب و با کیفیت باعث می‎شود بهتر صدای بازیکنان را در اطراف خود بشنوید و البته اگر چنین امکاناتی را ندارید می‎توانید از نشانگر خود بازی استفاده کنید تا به مکان شلیک دشمنان پی ببرید.
این بازی اعتیادآور در گوگل پلی امتیاز عالی 4.5 را به دست آورده است و تعداد دانلودهای آن تا به امروز برای دستگاه‎های موبایل به بیش از 200 میلیون رسیده است.
PUBG Mobile در واقع تنها یک بازی نیست بلکه نبردی تاکتیکی بین شما و سایر بازیکنان جهانی آن است.
برای این که این بازی را روان اجرا کنید به دستگاهی با حداقل 2 گیگابایت رم نیاز دارید.
 
بالا